Anti-statische sleutelhanger, werkt het echt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-16 14:38

Ashleydk schreef:
Ik snap het niet helemaal. Moet je dan met die sleutel eerst het onderwerp aanraken zodat hij ontlaad? Is dat niet ontzettend 'veel werk'? Dan moet je die sleutel altijd bij je hebben... :')

Ik heb hem in mijn zak zitten en hoef hem niet continu aan te raken.

Napie, ik heb het met mijn Nikes net zo erg als met mijn Skechers.

goeroe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-16 16:16

Ashleydk schreef:
Ik snap het niet helemaal. Moet je dan met die sleutel eerst het onderwerp aanraken zodat hij ontlaad? Is dat niet ontzettend 'veel werk'? Dan moet je die sleutel altijd bij je hebben... :')

Ja, je moet af en toe ontladen, maar als de schokken die je krijgt gemeen genoeg zijn vind je dat echt geen probleem. Ik heb er echt een verschrikkelijke hekel aan en durfde haast nergens meer aan te komen. :o :') Ik had hem aan mijn broek en gebruikte hem vooral bij de dingen waarvan ik wist dat ik een schok zou krijgen (auto, kraan, metalen kast/aanrechtblad e.d.) en soms een keer tussendoor. Die van mij had een lampje zodat je wist dat je hem niet voor niets gebruikte. :+ Momenteel heb ik geen last, dus ik heb hem nog niet gemist. Misschien helpt het dat ik andere schoenen heb, maar het is er nu ook niet echt weer voor.

Bravura

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-16 09:23

:') met die link van Bata-industrials kreeg ik de popup "alle producten zijn geladen" _O-

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 12:39

Even omhoogschoppen om te zeggen dat ik een paar weken terug gezwicht ben en zo'n ding besteld heb via bol.com, na alweer een schokkende dag op het werk.

Wàt een uitvinding! *\o/* Nu al mijn aankoop van het jaar 2017 *\o/* . De enige keren dat ik nog een schok krijg is alsd ik 's morgens vergeet het te gebruiken. Vandaag en gisteren waren de schokken zo erg dat ik zelfs met de sleutel een hele lichte slag voelde, maar lang niet zo zwaar en erg dan ik anders zou krijgen.

Dus als je ook zon' schokkende trees bent kopen die handel, ik ben helemaal fan *\o/* .

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 17:47

Ik heb er ook eentje aangeschaft, maar hij ligt al een tijdje in de auto, vergeet het steeds uit te proberen :') Dan zal het op het moment met de schokken ook wel meevallen. Hoe werkt dat ding? Tegen de deur houden voor je uitstapt bijvoorbeeld?

Azmay

Re: Anti-statische sleutelhanger, werkt het echt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 18:00

Ik heb de gewoonte het behang aan te raken en normaal knettert het dan heel zachtjes en kan ik veilig door. Van de week kreeg ik me toch een enorme schok van het behang :oo

Misschien is het tijd dat ik ook zo'n ding koop :+

Zamora98

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 18:09

Wauw, dit is wat voor mij. Krijg altijd overal schokken van, je word er op een gegeven moment gewoon bang van. :o :')

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 18:18

Een veiligheidsspeld aan de binnenkant van je jas of kleding schijnt ook te werken! Is toch proberen waard.

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 18:19

Werkt het ook met dieren? Ik geef de paarden op mijn werk regelmatig fikse schokken. En als ik ze na zo'n schok even wil aaien ter geruststelling ... BAM! :=

Ik vind dat zo sneu! Ben benieuwd of het daar ook mee zou helpen, en hoe dan? Gewoon in mijn zak? Paard aanraken? Iets anders aanraken?

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 18:22

Daar heb ik mij ook al eens mee volgehangen, inclusief onder mijn schoenen (op een gegeven moment wordt je echt wanhopig :D ), maar helaas geen effect.

Je moet gewoon ipv het voorwerp aan te raken waarvan je weet dat je een schok gaat krijgen, je sleutelhanger vastnemen en dat eerst ermee laten raken. Dan ben je ontladen.

Als je je paard wil aaien raad ik wel aan een ander voorwerp in de buurt te kiezen om je te ontladen :D .

Laurievc

Re: Anti-statische sleutelhanger, werkt het echt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 18:24

Toeval of niet, ik krijg sinds de sleutelhanger ook geen schokken meer :D

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 18:36

Schijnt gewoon te werken, dus geen toeval. Ik ga m er zo ook bijpakken!