colunder schreef:Azijn werkt ook heel goed tegen onkruid,wel bij droog weer doen.
Is in Nederland verboden om (buiten) te gebruiken.
https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpe ... en-onkruid
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
colunder schreef:Azijn werkt ook heel goed tegen onkruid,wel bij droog weer doen.
Paisano schreef:Ja, dit topic heb ik nodig!Heeft iemand misschien een tip tegen theeaanslag op glazen? Ik was het zo beu dat ik bijna nieuwe glazen had gekocht, tot we weer een vaatwasmachine kregen. Eén keer daarin en ze blonken als nieuw! Maar nu we een paar maanden verder zijn, zit die rotte aanslag er toch weer op. Er zit altijd genoeg zout en glansspoelmiddel in de machine. Wat doe ik fout?
geerte schreef:Heeft iemand de tip voor een zere keel? Ik heb al van alles geprobeerd maar kom er maar niet vanaf.
Luxorvalkje schreef:Even even vraagje.
Ik zie hier vaak soda en baking soda staan.
Baking soda, is dat bakpoeder?
Ken soda alleen van de wondjes om te weken
Waar haal je het anders?
Is je saus te zout? Dan kun je er een (stuk) gekookte aardappel bij doen
Luxorvalkje schreef:Even even vraagje.
Ik zie hier vaak soda en baking soda staan.
Baking soda, is dat bakpoeder?
Ken soda alleen van de wondjes om te weken
Waar haal je het anders?
Is je saus te zout? Dan kun je er een (stuk) gekookte aardappel bij doen
Paisano schreef:Ja, dit topic heb ik nodig!Heeft iemand misschien een tip tegen theeaanslag op glazen? Ik was het zo beu dat ik bijna nieuwe glazen had gekocht, tot we weer een vaatwasmachine kregen. Eén keer daarin en ze blonken als nieuw! Maar nu we een paar maanden verder zijn, zit die rotte aanslag er toch weer op. Er zit altijd genoeg zout en glansspoelmiddel in de machine. Wat doe ik fout?
sans6 schreef:phormicola schreef:Wat verder helpt bij keelpijn is heel veel slikken. Dus alles wat slikken bevordert werkt. Veel drinken, lollies, drop, etc.
Blij dat mijn Oma deze tip nooit gegeven heeft![]()
CharIsabella schreef:tegen wratten: wacht op paardenbloem seizoen en pluk zo een bloem dat witte spul wat uit de stengel komt erop aanstippen, verdwijnen als sneeuw voor de zon en dat zonder pijn
_San87_ schreef:De keel gorgelen met gewone soda? Lijkt me geen heel goed idee?
Baking soda daarentegen is daar prima geschikt voor.