Op zoek naar een huurhuis in het Gooi [spoed]

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Margreet

Berichten: 18326
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-16 19:26

Lienek schreef:
Ik waardeer alle adviezen ook enorm en zoals ik al zeg hoe verder we gaan zitten hoe meer files we hebben. Amsterdam duurt soms meer dan een dik uur tot 1.5 als je echt in de spits rijdt. Dat is het nadeel aan de omgeving. Anders vond ik het ook minder een probleem.


Ik reis vrijwel dagelijks tussen Eemnes en Hoofddorp (werk) en met wat aanpassen in werktijden (en wekkertijden :z ) is dat wel te doen. En soms heb je gewoon pech, tja, muziekje op en wachten, druk maken heeft toch geen zin.
Ik snap goed dat je in de regio wilt blijven hoor (ik verhuis ook echt niet naar Hoofddorp :n ), maar met wat concessies kan er echt meer (ik was ook liever in Laren gebleven, maar in Eemnes kan er meer :$ )

Lienek

Berichten: 4094
Geregistreerd: 11-07-06
Woonplaats: Waipawa, Nieuw Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-16 19:30

Margreet schreef:
Lienek schreef:
Ik waardeer alle adviezen ook enorm en zoals ik al zeg hoe verder we gaan zitten hoe meer files we hebben. Amsterdam duurt soms meer dan een dik uur tot 1.5 als je echt in de spits rijdt. Dat is het nadeel aan de omgeving. Anders vond ik het ook minder een probleem.


Ik reis vrijwel dagelijks tussen Eemnes en Hoofddorp (werk) en met wat aanpassen in werktijden (en wekkertijden :z ) is dat wel te doen. En soms heb je gewoon pech, tja, muziekje op en wachten, druk maken heeft toch geen zin.
Ik snap goed dat je in de regio wilt blijven hoor (ik verhuis ook echt niet naar Hoofddorp :n ), maar met wat concessies kan er echt meer (ik was ook liever in Laren gebleven, maar in Eemnes kan er meer :$ )

Ik denk niet dat mijn vriend zijn werktijden aan kan passen dus voor of na de files wil ook niet echt dan helaas. Ik heb een aantal woningen door gekregen van huidige huurders die er uit gaan in de omgeving dus hopelijk komt hier wat uit ! Geeft me weer een beetje hoop

xSwanHeart

Berichten: 4428
Geregistreerd: 03-01-08
Woonplaats: Arnhem

Re: Op zoek naar een huurhuis in het Gooi [spoed]

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 10:10


Lienek

Berichten: 4094
Geregistreerd: 11-07-06
Woonplaats: Waipawa, Nieuw Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-16 10:16



Lienek

Berichten: 4094
Geregistreerd: 11-07-06
Woonplaats: Waipawa, Nieuw Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-16 11:15

Mer1980 schreef:


Dankjewel inderdaad al gezien.

Ik kan dinsdag of zaterdag bij een woning in hilversum kijken met tuin! En morgen krijg ik meer informatie over een (en ik mag het zeggen) prachtige woning in eemnes die echt alles heeft wat we zoeken. Dus willen jullie allemaal meeduimen? :)
Wel vervelend al die mensen die dan snel reageren op facebook op de mensen die wat aanbieden.. dan denk ik open een eigen oproepje maar ga niet onder mijn oproepje snel reageren.. een woning stond daardoor gelijk al onder optie omdat ik dus te laat reageerde helaas. Zat een uurtje tussen :')

Mer1980

Berichten: 18932
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: Op zoek naar een huurhuis in het Gooi [spoed]

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 11:52

Ik ga duimen ;) soms moet je gewoon even geluk hebben ;)

wendely

Berichten: 4115
Geregistreerd: 22-10-03

Re: Op zoek naar een huurhuis in het Gooi [spoed]

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 12:00

Graag gedaan :) Ik hoop dat jullie snel een nieuw fijn plekje vinden!

Lotus83

Berichten: 5918
Geregistreerd: 02-10-09
Woonplaats: Naarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 19:19

Ik vroeg me af of je al wat hebt gevonden :)

Lienek

Berichten: 4094
Geregistreerd: 11-07-06
Woonplaats: Waipawa, Nieuw Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-16 19:43

Lotus83 schreef:
Ik vroeg me af of je al wat hebt gevonden :)

Zondag gaan we kijken bij een woning :) deze klinkt perfect en zelfs onder budget. We hebben al hele mooie fotos van de woning ontvangen en ligt kwa locatie perfect.

Lotus83

Berichten: 5918
Geregistreerd: 02-10-09
Woonplaats: Naarden

Re: Op zoek naar een huurhuis in het Gooi [spoed]

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 21:16

Klinkt goed! Succes!

Ianrowan2009

Berichten: 1488
Geregistreerd: 26-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-16 14:47

TS, heb je ondertussen al een nieuw huis gevonden?

Lienek

Berichten: 4094
Geregistreerd: 11-07-06
Woonplaats: Waipawa, Nieuw Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-16 14:11

Ianrowan2009 schreef:
TS, heb je ondertussen al een nieuw huis gevonden?

Ja we hebben een prachtige eengezinswoning met 4 slaapkamers/grote voor- en achtertuin gevonden midden in het Gooi :)