Wat is een reele vergoeding?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 21:44

idd die man vind zelf 50 veel te veel. En wat Azmay al zegt; in dit geval kan je toch echt niet spreken over goed overleg; paar maanden geleden gevraagd en ineens op zondagavond een sms dat de kraan er de volgende dag al is....ondanks dat ts op dat moment nog niet helemaal concreet had gezegd dat het goed was.
En ondertussen staat die kraan er al 2 weken en is er nog steeds niks afgesproken wat betreft vergoeding en vergoeding mocht er schade aan de oprit optreden.

Dat ts zelf met 50 euro per week tevreden is, is zeker haar goed recht en op zich prima, maar dat wil die man al niet, hij wil minder....dat terwijl hij zonder ts dr medewerking heel wat meer kwijt zou zijn dan 50 euro.

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 22:52

Bokt leest weer eens niet goed. Als TS blij is met 50 euro per week is dat toch prima. Wij hoeven niet meer te discussen over de hoogte ze heeft al een richtlijn neergezet. Als ze dat in goed overleg met buurman kan doen is dat prima. Hij vond het nu te veel maar er volgt nog een overleg met man erbij. Kortom er is nog steeds sprake van goed overleg. Echter moet er nog samen uitgekomen worden. Dat is een ander verhaal.

Dat de kraan er al staat is natuurlijk een feit maar TS heeft daar zelf mee ingestemd voordat er iets op papier gezet is. Je kunt het niet terug draaien alleen vooruit kijken en alsnog afspraken maken.

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-16 00:51

mwa goed overleg is bij mij toch nog altijd; van te voren, dus nog voor de kraan er is, concrete afspraken wat betreft vergoeding, duur etc etc
Heeft verder niks te maken met of wij op Bokt niet goed kunnen lezen, want dat kunnen we wel.
Bij echt goed overleg was dit allang geregeld geweest, niet pas als de kraan er allang en breed staat (letterlijk en figuurlijk in dit geval), gaat tenslotte niet om zomaar even een buurman uit de brand helpen; in dat geval zou ik het met je eens zijn geweest.

Bovendien geven een aantal bokkers, onder wie ik, alleen maar aan dat wij zelf persoonlijk 50 euro weinig vinden. Niemand heeft gezegd dat ts daar niet mee tevreden moet zijn en meer moet vragen.

DinkyOmie

Re: Wat is een reele vergoeding?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-16 11:59

Beetje late reactie, in het weekend zit ik nooit achter de computer :).

Door de drukte hebben we de buurman niet meer gezien. Deze kom hij langs om het rond te maken.
Als hij niet akkoord gaat met de 50 euro per week, dan zal hij zijn kraag moeten verzetten.
Ik verwacht niet dat hij dat gaat doen. Maar als hij niet akkoord gaat heeft hij geen keus.
Dat we er dan nu last van gehad hebben, is dan jammer.

Wij zijn tevreden met 50 euro per week, wij vinden het een schappelijke prijs. :)

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-16 12:02

En daar gaat t om. Of het een reëel bedrag is, is niet belangrijk. Jullie zijn er blij mee en vinden het voldoende. Als het gemeentegrond was had ie veel meer moeten betalen zoals ik het begrijp dus hij zou zich eigenlijk in zijn handjes moeten knijpen dat ie er zo goedkoop vanaf komt. Dat zal kiezen of delen worden voor m. Als ik hem was wist ik wel voor welke optie ik zou gaan...

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 15:51

Zijn jullie er over uit gekomen?