Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
kim_hester schreef:Ik hoor je alleen maar over angst..
Ookal zijn het geen frisse figuren, als je ze met rust laat gebeurt er niks...
Ze breken je huis echt niet open en verkrachten je ook niet op de galerij.
Het enige waar het hun om draait is de wiet, maar das logisch..
Je kunt het inderdaad anoniem gaan melden, weet wel; die mensen kunnen achter meer komen dan jij denkt.
Dus ze weten binnen no time wie of wat er aangifte heeft gedaan.
En dan... Dan komen ze nog niet bij je, het gaat ze er meer om dat een handlanger ze niet verraden heeft ofzo.![]()
Nouja, in elk geval succes, bang hoef je niet te zijn voor ze.
Maar even een kijkje nemen raad ik je wel af
Yinnar schreef:Voor wat betreft Sakvis. Ik zou zeggen kom vanmiddag even bij mij langs aangezien jij denkt aan de hand van mijn topic zonder naam en adres denkt mij te kunnen traceren. De koffie staat klaar. Daarnaast zijn het oostblokkers dus kleine kans dat ze gaan googelen op een paardenforum.
Azmay schreef:Misschien ben ik wel heel naïef maar ik zou meteen de politie bellen. Ze gaan echt niet met naam en toenaam zeggen wie er gemeld heeft en als er brand ontstaat door zoiets ben je er maar mooi klaar mee.
Yinnar schreef:Azmay schreef:Misschien ben ik wel heel naïef maar ik zou meteen de politie bellen. Ze gaan echt niet met naam en toenaam zeggen wie er gemeld heeft en als er brand ontstaat door zoiets ben je er maar mooi klaar mee.
Klopt, ze gaan niet aanbellen en zeggen hallo mevrouw en meneer die en die van huisnummer zus en zo heeft gebeld en hebben vermoedens dat u een hennepkwekerij in uw woning heeft. Mijn naam komt echter wel in de stukken dus mocht het tot rechtzaak komem is het wel bekend.
sakvis schreef:Yinnar schreef:Voor wat betreft Sakvis. Ik zou zeggen kom vanmiddag even bij mij langs aangezien jij denkt aan de hand van mijn topic zonder naam en adres denkt mij te kunnen traceren. De koffie staat klaar. Daarnaast zijn het oostblokkers dus kleine kans dat ze gaan googelen op een paardenforum.
Hoho, ik wilde je alleen een tip geven. Ik duik echt niet in je berichten om te gaan speuren naar persoonlijke informatie. Daarnaast, ik lust geen koffie

Azmay schreef:Maar is dat echt heel erg?
Ook dan krijgt niemand die dat niet echt hoeft te weten dat te zien neem ik aan. Je zal niet de eerste zijn die een melding maakt van een vermoedelijke kwekerij.

Azmay schreef:In principe kunnen ze alleen al via je IP adres je echte gegevens achterhalen, maar het is maar net hoe paranoïde je bent
Yinnar schreef:Azmay schreef:Maar is dat echt heel erg?
Ook dan krijgt niemand die dat niet echt hoeft te weten dat te zien neem ik aan. Je zal niet de eerste zijn die een melding maakt van een vermoedelijke kwekerij.
Als er daadwerkelijk wiet wordt geteeld en het komt tot een zaak zal ik net als mijn buren waarschijnlijk worden opgeroepen als getuige of op een andere manier benoemd worden in de stukken van de rechtbank. En ja, die krijgen de wiettelers dan ook onder ogen.
Yinnar schreef:Azmay schreef:In principe kunnen ze alleen al via je IP adres je echte gegevens achterhalen, maar het is maar net hoe paranoïde je bent
Azmay, als je niets nuttigs bij te dragen hebt in dit topic of je niet kan inleven in de gevoelens van een ander zou je dan willen wegblijven en elders sarcastisch willen gaan doen.
Bootsiebob schreef:Ken je de eigenaar van de woning, of zit je er zelf ook gehuurd? Contactgegevens van de eigenaar moeten toch wel bekend zijn bij de VvE.
Ik kan me niet voorstellen dat de eigenaar er gerust op is als hij geruchten hoort van een wietplantage in zijn verhuurde woning, juist i.v.m. brandgevaar etc.
Misschien wanneer de eigenaar polshoogte neemt wanneer hij het niet vertrouwt en dan de politie belt, dat ze wel willen komen?
Geluidoverlast en stankoverlast is in elk geval goed om bij de VvE beheerder te melden
Azmay schreef:Azmay, als je niets nuttigs bij te dragen hebt in dit topic of je niet kan inleven in de gevoelens van een ander zou je dan willen wegblijven en elders sarcastisch willen gaan doen.
Evelyne79 schreef:Brandweer bellen met een brandmelding
Dat hebben ze een paar maanden geleden bij ons op het plein gedaan. Was helemaal geen brand, maar bij een brandmelding moet de brandweer ter plaatste komen en polshoogte gaan nemen.
Niemand maakte natuurlijk niet open, maar brandweer gaat toch koste wat kost binnen aangezien zij dat wel moeten, voor het zelfde geld ligt er iemand bewusteloos binnen door rookontwikkeling.
toen ze binnen waren kwamen ze een wietplantage tegen en dan gaat de rest van het balletje vanzelf rollen.
kwart voor zeven savonds brandmelding, kwart over tien savonds volledige plantage ontruimd en woning afgesloten