Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Tulandro schreef:Wisselende verhalen dus. Gebruikt een van jullie hem ook om hoogpolig tapijt er mee schoon te maken?
dweilde eerst met zo'n leifheit dweil met spons die je uit moet knijpen. Had daarna altijd last van mn armen en schouders. Dacht altijd dat het goed schoon werd, totdat ik met die stoomreiniger dweilde
Charaz schreef:Maar met het stoom week je het vuil toch alleen los? Dweil je dan nog na of?
Ik heb echt geen idee wat ik ermee aan moet.
Tulandro schreef:Wisselende verhalen dus. Gebruikt een van jullie hem ook om hoogpolig tapijt er mee schoon te maken?
Elicious schreef:Zag vandaag in het aldi krantje een stoomreiniger gezien. Erg betaalbaar...
Zou het wat zijn?
Vraag me af of goedkoop uiteindelijk duurkoop zal zijn en alsnog een karcher oid aangeschaft moet worden.
je bent al een half jaar aan het nadenken. janouk schreef:@meggiemeg en als je nu een beetje Andy in het reservoir doet, gaat het dan ook niet lekker ruiken?
janouk schreef:@Elicious
haha heb je er nu nog steeds geen eentje gekocht?je bent al een half jaar aan het nadenken.
Echt gun jezelf een stoomcleaner: echt zo fijn.
@meggiemeg en als je nu een beetje Andy in het reservoir doet, gaat het dan ook niet lekker ruiken?

zwanepol schreef:Deze staat nu bij koopjedeal in de aanbieding.
Ik was net aan het bedenken of dit misschien iets was en toen kwam ik dit topic op bokt tegen.
Kent iemand deze en zou het wat zijn?
[ [url=m/vtbzCU.png]Afbeelding[/url] ]