Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
maaikemuis schreef:Aygo in die prijsklasse goed nakijken (geldt overigens ook voor de Peugeot 107 en de Citroën C1 zijn dezelfde bakjes) op lekkage in de kofferbak, koelpomp, koppakking en remschijven. Nu heb ik echt het maandagmorgenmonster in bezit (die kun je alvast niet meer kopen), maar dat zijn wel de pijnpunten van deze auto's.
khirshanta schreef:maaikemuis schreef:Aygo in die prijsklasse goed nakijken (geldt overigens ook voor de Peugeot 107 en de Citroën C1 zijn dezelfde bakjes) op lekkage in de kofferbak, koelpomp, koppakking en remschijven. Nu heb ik echt het maandagmorgenmonster in bezit (die kun je alvast niet meer kopen), maar dat zijn wel de pijnpunten van deze auto's.
Als je de mogelijkheid hebt: kies een 4 cilinder. 3 cilinders hebben vaker dat het spruitstuk het begeeft. wil niet zeggen dát het gebeurt he...ik heb een aygo die morgen ingeruild wordt tegen een twingo omdat ik er gewoon pech mee heb. Aygo's zijn super auto's, maar ik heb er geen geluk mee :'}
Wel veel en lang gereden met Alto's, heerlijk!
lifaya schreef:Ik vind dat niet echt goedkoopen ook absoluut niet mijn smaak...
Die Opel Corsa is het niet geworden, vriendin van mij werkte tegenover dat bedrijf en vertelde dat er met regelmaat politie is. Waarschijnlijk vanwege oplichtings praktijken. Dus ik ga daar niet mijn auto halen... Helaas gaat de zoektocht dus verder... Het beperkt je duidelijk als je enkel een automaat wilt, meeste is schakel wat te koop staat.
8nnemiek schreef:Leuk bakje![]()
De km stand valt best mee voor zo'n oude auto, die kan nog heel wat jaren mee![]()
Rond die km stand heb je wel kans dat de distributieriem heel binnenkort vervangen moet worden. Geen probleem natuurlijk, maar daar kun je wel flink op afdingen of het zelfs daar laten doen.
Ik vond het zelf ook erg lastig, de zoektocht, maar heb uiteindelijk nog even verder gespaard voor een fiat 500 automaat
Sunrise19 schreef:Is dit een automaat? Ik heb er ook een gehad en schijnt dat die automaten bakken niet heel fantastisch zijn. Mijne deed het ook niet heel super. Volgens mij had dat te maken met de koolborstels. En vraag even of ze de olie kunnen vervangen voor je hem meeneemt. Mocht je dit zelf bij een garage moeten doen is dit niet heel duur overigens. Maar toch handiger als ze het gelijk doen voor je hem meeneemt.
Mijne ging bijvoorbeeld overschakelen terwijl dat niet de bedoeling was etc.