Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ook nog wel bramen ( minder leuk, groeit zo snel
) en verder allerlei soorten grassen en kruiden want ik bemest het land niet en ook al jaren niet meer gespoten tegen onkruid.
( met dank aan de buurman, die het gewoon laat staan )
ik zal proberen vaak te updaten maar sommige dingen gaan niet zo snel natuurlijk 
heeft ook een mooi gezicht vind 'k, zo'n "aangeklede" wei.
huis is op sommige plekken echt meer grot dan huis

....hij heeft er nog geen stap in gezet,enige wat erin gebeurd,is onkruid die groeit)
. Nog een meter ruimer hoge palen met schrikdraad (zonder stroom) gezet en dat was gelukkig afdoende. Inmiddels staat daar wel stroom op, maar eigenlijk was het niet echt nodig.
. Maar zelf doen ze hun best om hun voeten zo droog mogelijk te houden tijdens het drinken
. Wel gaaf ook hoe ze in de winter telkens wakken slaan om te kunnen drinken (ze krijgen van ons ook water hoor, maar uit hun eigen poel drinken doen ze dus erg graag).Solleke_Noah schreef:GDG: je kan ook een "gemengde haag" zetten, dus meidoorn en sleedoorn en hondsroos enz, hier wat opties:
http://rld.be/projecten-7535/lopende-pr ... -knotbomen
. Maar een inieminie beginnetje met de heg heb ik vorig jaar wel gemaakt, er staan een paar kleine meidoorns (die ik uit onze boomwal heb gehaald) en een paar (bos?)wilgen. Verder fruitstruiken maar die zullen we waarschijnlijk een ander plekje gaan geven uiteindelijk, want die zullen het in een haag niet overleven denk ik. soesita schreef:Wat een mooi project! Ik snap je enthousiasme helemaal.Hou ook helemaal niet van die kale, strakke weides. Gelukkig is dat bij onze pensionstal ook niet het geval: Bomen er op, kabbelend beekje er doorheen, meidoornhaag,... Dat is toch veel gezelliger zo.
!!!