Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
8nnemiek hij schreef:Nee dat is niet waar. Semi-automaat laat je staan waarin je parkeert, in de 1 is dat meestal, en die blokkeert dan automatisch als je de motor af zet. Ik heb nooit mijn handrem erop staan terwijl ik altijd op een helling parkeer![]()
Zet je hem in de N, dan uiteraard wel de handrem erop, maar dat is nergens voor nodig.
8nnemiek schreef:Het zal wel per auto verschillen![]()
Die van mij kan gewoon in de parkeerstand starten, hij springt dan vanzelf in de N.
Garage waar ik hem in onderhoud heb zet em ook steeds in de N, terwijl de dealer echt zei dat hij niet in de N moet met parkeren. Ik houd dus gewoon maar het boekje aan, daar staat ook dat ie niet in de N hoeft.
antje_vip schreef:Niet eens met mensen die roepen dat een nieuwe auto weggegooid geld is. Nieuwe auto heb je de eerste 5 jaar (wellicht langer) geen omkijken naar. Mocht dit wel zo zijn is dit garantie. Tweedehands moet je echt net geluk mee hebben. Zitten bijna altijd kosten van reparatie aan. Als je het geld hebt, zou ik voor nieuw gaan.
Ik heb trouwens ook een (nieuwe) up!
Sonja_vR schreef:Roest op de remschijven zal idd niet van het vele remmen komen
antje_vip schreef:Niet eens met mensen die roepen dat een nieuwe auto weggegooid geld is. Nieuwe auto heb je de eerste 5 jaar (wellicht langer) geen omkijken naar. Mocht dit wel zo zijn is dit garantie. Tweedehands moet je echt net geluk mee hebben. Zitten bijna altijd kosten van reparatie aan. Als je het geld hebt, zou ik voor nieuw gaan.
Ik heb trouwens ook een (nieuwe) up!
mlO_uu schreef:8nnemiek schreef:Het zal wel per auto verschillen![]()
Die van mij kan gewoon in de parkeerstand starten, hij springt dan vanzelf in de N.
Garage waar ik hem in onderhoud heb zet em ook steeds in de N, terwijl de dealer echt zei dat hij niet in de N moet met parkeren. Ik houd dus gewoon maar het boekje aan, daar staat ook dat ie niet in de N hoeft.
Mijn dealer is ook mijn garage. Maar zal idd dus per auto verschillen
xLoki schreef:- Suzuki Swift 1.2..... Bij onze garage even op de brug gezet, remschijven waren aan vervanging toe en hij had wel wat roestplekjes aan de onderkant,