Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
cinniz123 schreef:ik heb niet alles gelezen maar zijn ze hem niet gewoon per ongeluk vergeten af te melden?
dan krijg je nml ook een bekeuring.
litilaura schreef:Even wat recht zetten, ik betaal wel gewoon de verzekering dus in die zin is hij wel verzekerd, alleen las ik op internet dat je niet verzekerd bent als je geen apk hebt dus vandaar.
Verder kreeg ik een paar dagen geleden die boete dus ik wist het niet voor die tijd omdat ik op de woorden van de verkoper had vertrouwd
Ik heb geen brief van de rdw ontvangen dat hij verlopen was
Het is inderdaad verlopen in april heeft karuna voor mij uitgezocht alleen in de brief van de boete stond dat hij in januari verlopen was.
En levens in gevaar brengen ik reed extra voorzichtig en tuurlijk een ongeluk zit in een klein hoekje maar het zou niet door gebrekkig onderhoud komen in dat geval.
Hij gaat om 10 uur naar een betrouwbare andere garage en ja ik heb Actie ondernomen.
Gentlegiant schreef:Ohwzo nu snap ik t dacht al
Maar toch vind ik dat wel vreemd heb dat nog nooit mee gemaakt en zit/zat heel wat jaren in dat wereldje
Ik dacht afmelden auto afmelden bij de rdw zeg maar
Vond t al vreemd haha
Maar dan moet ts als de wiede weerga de garage bellen

cinniz123 schreef:Lente schreef:Ik denk dat bedoeld is dat garage hem kan zijn vergeten af te melden na de apk.
Ja dat klopt.
Een eigenaar kan de apk keuring niet zelf afmelden.