Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Mimo schreef:hahaha: ik las de titel helemaal verkeerd! Hier in Zweden betekend 'droger' drugs dus ik dacht wat een raar topic: welke drugs wel en welke drugs niet ? (teveel aan mijn nieuwe taal gewend)

dan heb ik ruzie haha
In principe dus alles wat warm gewassen wordt. Kleding laat ik liever gewoon op een rek drogen.
Dat soort kwetsbare spul, wat wel warm gewassen wordt, maar niet de droger in kan, was ik altijd mee in een grote waszak. Zo haal ik die spullen er makkelijk uit, voordat de rest de droger in gaat. JoT schreef:Ik gebruik 'm vooral voor de handdoeken, ondergoed en voor het beddegoed. Handdoeken worden heerlijk zacht van de drogerIn principe dus alles wat warm gewassen wordt. Kleding laat ik liever gewoon op een rek drogen.
Vooral geen panty's in de droger doen! Vinden ze niet zo leuk... Ook geen wol en ander kwetsbaar spul. Ik heb bepaalde wol-blend sokken van de Hema die krimpen echt als een jekko van de droger. Heb ik al een paar sokken voor moeten weggooien. Want mijn man snapt dat dan weer nietDat soort kwetsbare spul, wat wel warm gewassen wordt, maar niet de droger in kan, was ik altijd mee in een grote waszak. Zo haal ik die spullen er makkelijk uit, voordat de rest de droger in gaat.
.
die 2 a 3 keer per maand op ecostand is echt nog wel te doen
. Oja en panty's. Maar de twee keer per jaar dat ik ze aan heb, zitten er eind van de dag zoveel ladders in dat ze toch prullenbakwaardig zijn. Werkelijkwaar nog niets is er fout uitgekomen en ik heb helemaal geen bijzondere. Ik heb wel flink wat keus uit de soort droogheid, maar volgens mij kan ik geen temperatuur instellen. Enige wat er fouter uitkomt is de afrekening aan het eind van het jaar
. Goof schreef:verootjoo schreef:Anders transformeren mijn handdoeken tot schuurpapier.Ik heb niet eens een drogernooit gemist ook, mijn was droogt ook zonder droger.
het verbaast me eigenlijk dat iedereen hier een droger heeft
Voor wat dat laatste is een waterontharder ook een aanrader, wordt je haar ook super zacht van 
Shirley schreef:Mimo schreef:hahaha: ik las de titel helemaal verkeerd! Hier in Zweden betekend 'droger' drugs dus ik dacht wat een raar topic: welke drugs wel en welke drugs niet ? (teveel aan mijn nieuwe taal gewend)
Wat is dan een wasdroger?
Een ex-verslaafde?
Hier gaat ook alles erin wat boven de 40 graden gewassen wordt.
Alleen even nadrogen of voorverwarmen in de winter
Echt helemaal vanuit de wasmachine doe ik nooit.

Maartje1990 schreef:verootjoo schreef:Ik heb niet eens een drogernooit gemist ook, mijn was droogt ook zonder droger.
het verbaast me eigenlijk dat iedereen hier een droger heeft
Een topic over "wat stop ik in mijn droger" zullen over het algemeen geen mensen op afkomen die geen droger hebben

_Rianne_ schreef:Ik gooi werkelijk alles in dat ding. Gisteren nog bijna de kat. Dat zou ik dan toch maar niet doen.
eindelijk een medestander gevonden. Mijn kat heeft een stukje van het programma van de wasmachine meegedraaid. Toen ik een heel zielig gemauw hoorde snel de machine uitgezet. Duurde nog best lang door de beveiliging voor eindelijk het deurtje open kon. Stomme beest blijft de wasmachine machtig interessant vinden... spoort niet