Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Laibadji schreef:Ayasha schreef:Als ie onder constructie is weet je dat ie een keer gebruikt gaat worden.
Sorry ik vind dit soort dingen ook altijd een beetje... Tja... Net zoals de klagers van Zaventem; De grond/huizen die je daar koopt/huurt zijn om die reden en stuk goedkoper. Je wéét dat ze daar vliegen, als je daar niet tegen kan moet je er niet gaan wonen. Dan moet je op een stillere (maar vaak ook duurdere) plek gaan wonen.
Excuseer, bij ons is de baan er plots gekomen. Wij woonden er al 5 jaar zonder problemen. Ik denk ook dat 50km van Zaventem wonen ver genoeg is om geen last te hebben. Dus vind ik niet dat jouw mening hier correct is!
Ayasha schreef:Welke luchthaven je neemt; er wonen altijd mensen rond die er zijn gaan wonen nadat de luchthaven er was en die dan op TV van alles gaan eisen.Verander zaventem van mijn part door Amsterdam als je dat liever hebt.
Ayasha schreef:Welke luchthaven je neemt; er wonen altijd mensen rond die er zijn gaan wonen nadat de luchthaven er was en die dan op TV van alles gaan eisen.Verander zaventem van mijn part door Amsterdam als je dat liever hebt.
vrouwke schreef:Het went echt.
Ik zit tegenover vliegveld Volkel en 5 van de 7 dagen komen van deze kanonnen over.
Deze foto's zijn van onze stoep af gemaakt achter.
Die gele bus is onze auto.
[ [url=m/ae3Qih.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/0c9F6t.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/BuzJD8.jpg]Afbeelding[/url] ]