Auto gezocht, stoere auto die evt trailer kan trekken

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-16 00:13

Nann__ schreef:
Ik had eerder een golf 5 2.0 TDI en nu een Audi A3 1.9 TDI en daar trek ik makkelijk mijn 1 1/2 paards trailer mee en het mag ook nog. Ben er super over te spreken!
Maar als je een tweepaardstrailer hebt, dan kom je toch gauw aan de grotere auto's.. Mijn auto kan ook een tweepaardstrailer trekken, maar het mag simpelweg gewoon niet.

Ik heb een 1,5 paards he!

Maar zoiets versta ik idd onder een wat stoere auto, geen ford focus idee :D

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-16 00:21

Ik heb een BMW 520i uit 1999
Leuke stoere auto :D

A3a1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 09:13

Jester_ schreef:
Ik ben daar nooit zo handig in :+
Ik moet straks zelf de wegenbelasting en verzekering gaan betalen, omdat ik op school zat deden me ouders dat maar nu niet meer. Ook qua onderhoud ben ik verwend, mijn vriend is automonteur dus ik betaal alleen onderdelen :+

Voor de verzekering kun je prijsvergelijking autoverzekering googlen, ze vragen wat gegevens en dan krijg je hele rits.
Op zich maakt dure of goedkope basisverzekering niks uit, ze doen plm hetzelfde voor meer of minder geld. De uitgebreide verzekeringen weet ik niks van, rijd zelf altijd oude auto's.
Ik neem altijd de goedkoopste.
Je kunt meteen afsluiten dus ook op zondag kun je meteen gaan rijden.

En er is een olie benzine diesel vergelijker. Ik heb de website niet meer maar je kunt googlen en dan weet je wanneer diesel voor jou voordeliger is dan benzine.

silversomali

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 09:15

Ik weet niet of hij al genoemd is, maar wij gaan binnenkort een Nissan Juke kopen. Dat is een kleine grote auto haha. 1.6 kan een trailer trekken lijkt me!

Rex_Rolfo

Re: Auto gezocht, stoere auto die evt trailer kan trekken

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 10:10

Trailer mag ie trekken, maar er mag niet veel in. De atmosferische 1.6 heeft 117 pk en mag 1250 kg trekken, de 1.6 turbo heeft 190 pk en mag 1200 kg trekken. Kwam op autoweek.nl ook nog een 200 pk turbo tegen die 0 kg mag trekken.

Bloem24

Re: Auto gezocht, stoere auto die evt trailer kan trekken

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 10:35

Wij reden de trailer altijd met een suzuki grand vitara.
2 paards trailer en een groot paard.
Mag volgens mij 1800 trekken.

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 17:00

Jester_ schreef:
Nann__ schreef:
Ik had eerder een golf 5 2.0 TDI en nu een Audi A3 1.9 TDI en daar trek ik makkelijk mijn 1 1/2 paards trailer mee en het mag ook nog. Ben er super over te spreken!
Maar als je een tweepaardstrailer hebt, dan kom je toch gauw aan de grotere auto's.. Mijn auto kan ook een tweepaardstrailer trekken, maar het mag simpelweg gewoon niet.

Ik heb een 1,5 paards he!

Maar zoiets versta ik idd onder een wat stoere auto, geen ford focus idee :D

Oh dan heb ik het verkeerd gelezen maar ik kan je zeggen dat het beide echt hele fijne auto's zijn. Mijn golf was nieuwer, die vond ik wel fijner maar kan ze beide aanraden. :j

Coby
Moderator Over Paarden
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 18:39