Hebben jullie al ongeveer een deadline voor wanneer jullie graag zouden openen of heb ik daar overheen gelezen?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Molfre schreef:Wauwje hebt wel echt een prachtig gebouw op een geweldige locatie! Wat een werk lijkt dat zeg. Valt het mee tot zo ver of..?
LaCiega schreef:Wat een geweldig project! En ook lekker dicht bij mij, ik kom zeker eens langs als jullie open zijn! De sfeer die jullie van plan ijn neer te zetten klinkt heerlijk.mijn vriend zal zich er vast ook helemaal thuis voelen.
Hebben jullie al ongeveer een deadline voor wanneer jullie graag zouden openen of heb ik daar overheen gelezen?
__Leonie schreef:Wauw gaaf project zeg! Ziet er inderdaad bekend uit. Ben benieuwd wanneer het af is, als ik in Groningen kom wonen ga ik zeker eens een drankje doen
Mayflower_ schreef:Wauw wat leuk dit! Ik woon vlakbij Groningen, als hij open is en er wordt een boktmeeting georganiseerd ga ik zeker mee.
Het ziet er al mooi uit! Ben ''vroegah'' nog wel naar ''de Kachel'' geweest. Heel veel succes met de verbouwing!
Indy_Mouse_9 schreef:Mooi pand, en wat een tof project!
Cider op de flesOndergewaardeerde drank in Nederland! Nemen jullie een redelijk assortiment of alleen Jillz / Strongbow / Somersby?
gribaldi schreef:Wauw, heel vet zeg!
Dit soort dingen mis ik te veel in Nederland (en sowieso in mijn omgeving)
Lekker een (goed) drankje doen met een klein hapje erbij, heerlijk!
Goed concept
Ik ben fan