Nicole21: Haha bij mij is het net andersom. Als ik over straat loop met mijn vriend en ik zie een Alfa moet ik het altijd even laten weten. Soms is die me al voor 'Ja schat, ik weet het om de hoek van de straat staat een alfa geparkeerd hoef je niet meer te zeggen
) Verder: het feit dat die niet zo super ruim is is voor mij geen probleem. Ik hoef geen bakbeest van een auto aangezien ik zelf maar een mini mensje ben en ik in de lesauto echt al amper wat kan zien...
Vind de MiTo heel gaaf maar die valt gewoon buiten mijn prijsklasse.. De spider heeft ook zeker wat maar wil gewoon graag minstens 3 man mee kunnen vervoeren.
Gas zal voor mij ook geen optie zijn. Ik woon in Maastricht, zodra ik mn straatje uitrij en de stad uitwil kom ik ondertussen al meer dan 10 stoplichten tegen. Altijd erg druk en veel file. Daarom wil ik toch heel erg veel met de scooter blijven doen, zoals naar mijn werk gaan.
Mijn vriend woont buiten de stad dus de auto word dan met name gebruikt om op en af te rijden. Dan loont gas zich niet
Foto's draaien niet 

Alfa-liefhebbers! Mijn vader heeft in de jaren 80/90 ook verschillende alfa's gehad en vond het heerlijke auto's. Die hierboven met die roze velgen is echt heel gaaf!
.