Nieuw autootje, welk merk?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 13:27

Ilse_123 schreef:
Resistance schreef:
Een Suzuki Wagon! :D Wij hebben er zo een naast onze Nissan Qashqai die niet geschikt is om door de stad mee te rijden.

Ding is ongelofelijk goedkoop, er past echt belachelijk veel in en hij is erg sterk en snel. Hij mag er dan een beetje raar uitzien maar uiteindelijk heb je er heel veel aan.

Ik heb ook een Wagon, oeeeeeerlelijk, maar inderdaad, ding is klein, toch super ruim en praktisch onverwoestbaar. En goedkooooop. Enige puntje is dat het wel een windvanger is op de snelweg.

Het is echt een belachelijk ding inderdaad. :') Wij merken ook echt verschil als we in die of in onze nissan rijden: we krijgen aanzienlijk minder voorrang. :+

Maar verder niets te klagen erover. :j

Chasey

Re: Nieuw autootje, welk merk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 13:30

Hahaha. Ik werd nieuwsgierig, dus heb de Wagon ff gegoogled. Ja, verdient misschien niet de schoonheidsprijs, maar wat maakt het uit? :D

Ilse_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 13:32

Ik heb hem wel gepimpt met extra race strepen enzo :') , niet dattie nu snel is. Heb er ook een tent voor, die kan ik aan de achterklep bevestigen en dan kan ik in de auto iets uitklappen waar een matras opkan, prima campertje voor 2 personen.

Over de Renaults. Wij hadden inderdaad een Espace. Ding mankeerde elke week iets anders: olie die drupte waardoor het begon te roken als een malle, schuifdak dat inneens niet meer open of dicht wilde, knipperende lampjes, deuren die niet meer van het slot gingen, ruitenwissers die niet altijd wilde werken, en het toppunt: het kaartje wat je als contact gebruikt werd niet altijd herkent. Dus nee, dan konden we niet weg. Daarnaast hoor ik vooral over de clio ook deze verhalen, megane en twingo schijnen beter te zijn, maar ik begin er niet aan.

chazzie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 13:32

Ik rij een Mitsubishi Spacestar (nieuw model), lekker ruim, fijne wegligging, erg zuinig, weinig last van wind en heel betaalbaar. Zitten 5 zitplaatsen in, en een redelijke kofferbak.

Blacksmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 13:38

de VW UP 5 deurs.
Prima auto, kan genoeg in.