Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Noor schreef:Ik zal een foto maken!
Kan iemand mij vertellen hoe ik die met mijn mobiel kan plaatsen?
Dus zetten we 'm voor garage 3. Is nooit een probleem.
Ach, sindsdien zet ik m'n auto wel 50 meter verder als er echt geen plek is. Al is het maar voor 5 minuten
Garage 3 staan we overigens nogsteeds altijd voor, hihi.smurfje schreef:Anders volgende keer je auto op het eerste plekje zetten. Dan je buurvrouw laten parkeren. Zij staat uiteraard hopeloos. Briefje onder haar ruit: "Parkeren is ook een vak, géén twee vakken!." En vanaf daarna weer de auto voortaan in het middelste vak zetten.
Andra_S schreef:xRaisin schreef:Ik kan me goed voorstellen dat je buren dat vervelend vinden. In feite maak je het parkeren voor hun wel lastiger.
Maar waarom is dat lastiger? Snap ik echt niet goed… Ik lees de omschrijving van TS alsof er ruimte is voor drie auto's achter elkaar. Dus als er een auto precies in het midden staat, parkeer je achteruit in (fileparkeren) voor deze middelste auto, of erachter.
Wel een probleem zou zijn, als de geparkeerde auto niet precies in het midden staat, en er daardoor aan een kant geen andere auto meer bij past. En dat is nou net wat de buuf van TS dus schijnbaar doet…! Ook voor die buuf zelf is dat niet fijn, want je hebt altijd gasten die een kleine auto in een nog kleiner gat proberen te wurmen. Dus als je zelf niet geheel in het midden gaat staan, heb je grotere kans op parkeerschade als iemand probeert zijn auto er ook nog bij te proppen.
maar houd bij je standpunt. Raar van je buurvrouw en haar briefje. Lekker laten babbelen hoor. Vervolgens haalt ze zowat heel de buurt erbij om haar mening even te verdikken, maar laat je niet van de wijs brengen. Zoals ik het lees, is het juist sociaal parkeren. En als jij liever niet hebt dat je hem onder die boom zet, om hem vervolgens iets te moeten doorrijden, dan doe je dat niet. Dan gaat zij daar maar staan.
coldsummers schreef:Het feit dat je in het midden parkeert, heb ik ook. Ik parkeer liever in het midden dat ik weet dat er nog twee auto's naast kunnen dan dat ik dalijk vol krassen mijn auto terug krijg.
Moet ze wel voorzichtig doen, natuurlijk… Andra_S schreef:coldsummers schreef:Het feit dat je in het midden parkeert, heb ik ook. Ik parkeer liever in het midden dat ik weet dat er nog twee auto's naast kunnen dan dat ik dalijk vol krassen mijn auto terug krijg.
Maar in het midden (van drie auto's achter elkaar) heb je toch juist meer kans op schade? Want er kan iemand tegen je voorbumper botsen, en tegen je achterbumper. Of zie ik de situatie niet goed voor me?
Ik zoek i.d.d. om deze reden ook graag een ruime plek op. Maar het voordeel van krappe plekken is dat je heel goed leert inparkeren! Ik kan het nu veel beter dan vroeger, juist doordat het altijd vol staat je dus wel moet. Indien de buuf moeite heeft met inparkeren (wat heus geen schande is), heeft ze er dus juist eigenlijk voordeel aanMoet ze wel voorzichtig doen, natuurlijk…
.
Ess_Ramona schreef:Ach, mijn buren eisen een parkeerplaats op, en ben nog steeds op zoek naar het bordje met hun kenteken of naam. Als ik hem op "hun" plaats neerzet krijg ik een Appje dat mijn auto weg moet.
onze rechtse buren hebben geen auto dus als er daar wat voor staat maakt het niks uit. Wij hebben dan een verlengde bus en dan nog ervoor zetten