Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
_Annemiek schreef:linnie050 schreef:Ja ik zag de melding vanochtend ook!
Dat is nog eens leuk.
Voor de providers allemaal wat minder denk ik?
Smsen doen jullie dat nog?
ik sms nog regelmatig.
fjordjes schreef:Vorige week kreeg ik een berichtje dat het tot maart 2017 was verlengd, kreeg ik vanmorgen om 6u een berichtje dat het oneindig is verlengd. Fijn zo vroeg op de ochtend...
_Nadia_ schreef:fjordjes schreef:Vorige week kreeg ik een berichtje dat het tot maart 2017 was verlengd, kreeg ik vanmorgen om 6u een berichtje dat het oneindig is verlengd. Fijn zo vroeg op de ochtend...
Ja mijn man ook, maar hier was het 5 uur (1 uur tijdsverschil met Nederland) NOT happy, had net de jongste weer in slaap.

MarliesV schreef:_Nadia_ schreef:
Ja mijn man ook, maar hier was het 5 uur (1 uur tijdsverschil met Nederland) NOT happy, had net de jongste weer in slaap.
Ik zet 's nachts altijd de data uit (dus wifi en mobiele data). Dan krijg je niets binnen maar kan je nog wel gewoon gebeld worden.
Aangezien wij geen vaste lijn hebben doe ik het op deze manier en zijn we gewoon bereikbaar zonder dat er verder wat oplicht of geluid maakt 's nachts
Heb vanmorgen trouwens toen ik de data weer aan zette ook de melding van Whattsapp gehad over oneindig verlengd. Daarna niets meer gehad.