Art_Ificious schreef:Ik heb deze week problemen gehad met PostNL.
Echter ook al een paar keer gehad dat we de postbode (Bpost) zien stoppen en meteen een briefje in de bus zien steken. Sommigen doen dus geen moeite om uit te stappen en even aan te bellen. Onze rolluiken waren wel omlaag maar dit doen wij voor de warmte binnen te houden.
Verder trof ik eens een pakketje op de koer aan naast het afdak in de regen. 1 meter verder leggen kon blijkbaar ook niet dan zodat die droog stond?. Moet je even denken: wij hebben een electrische poort van 2m hoog met pinnen. Onze buren hebben ook zo'n poort.
De enige manier om ons terrein in te komen is over de scheidingsmuur klimmen van de buren naar ons. Maar is ook alleen mogelijk als de poort van de buren toevallig open staat.
Dit is dus eigenlijk 2 privéterreinen betreden zonder toestemming.
hier wil ik nuanceren dat de postbodes soms ook enkel de briefjes meekrijgen. Sommige pakketten (vergeten hoe het geselecteerd word, heeft met grootte, gewicht en breekbaar te maken), kunnen niet mee op de fiets en kunnen niet altijd meer mee met een busje. Dan rijgt de postbode enkel het briefje mee bij bpost.