Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Theeglas schreef:Omdat ze overduidelijk gewoon wat te zeiken wil hebben. Want echt in actie komen doet ze niet.
TS als het kan moet je maar snel weg bij Telfort. Die zitten vast zit te wachten op een zeikklant met een kort lontje die gelijk slechte reclame op het net zet.

Morganlefay schreef:Wacht eerst eens af of je niet zelf het probleem veroorzaakt hebt.
En wat betreft opzeggen als het probleem door Telfort is veroorzaakt kan je altijd vragen om het contract wegens wanprestatie aanbieder te beëindigen.
Mijn ervaring is dat KPN,Telfort, xs4all dezelfde infra gebruiken
purny schreef:Theeglas schreef:Omdat ze overduidelijk gewoon wat te zeiken wil hebben. Want echt in actie komen doet ze niet.
TS als het kan moet je maar snel weg bij Telfort. Die zitten vast zit te wachten op een zeikklant met een kort lontje die gelijk slechte reclame op het net zet.
En bedankt. Ik ga morgen bellen want de klantenservice is er nu niet.
Nogmaals mijn bedoeling met dit topic was om te weten te komen of ik probleemloos kon overstappen.
Ik hoop dat het allemaal opgelost is morgen en dat ik weer tv kan kijken morgen. En het mag ook wel wat vriendelijker hoor
)Marije_jiplover schreef:Ik snap heel goed dat TS baalt. He stapt over, het werkt ook de eerste dag en daarna krijg je een storing.
En net nu het 3 dagen 'zondag' is, je dus alle tijd hebt om televisie te kijken, is de klantenservice niet bereikbaar.
Dus ja, dat je daar niet vrolijk van wordt en van baalt snap ik heel goed.
Echter, meteen om willen ruilen en er vanaf willen vind ik wat kort door de bocht. Zeker nu je nog niet weet wat de oorzaak is. Mogelijk ligt die geheel buitem telfort, zoals hierboven door meerdere bokkkers ervaringen mee zijn.
Ik zou dus morgenochtend contact opnemen met de klantenservice.
Mocht je dan nog steeds geen tv signaal hebben, kun je altijd nog proberen te retourneren, maar lijkt me dat je wel telfort de kans moet geven het probleem op te lossen.
Overigens, wij hebben ook telfort en die komt op de tv alleen op 1 bepaald kanaal binnen. Ik moet de afstandbediening van de tv dan ook niet gebruiken om de tv op een andere zender te zetten, anders krijg ik ook in beeld van de tv dat er geen signaal is.
Dus misschien even checken of je je televisie wel op het juiste kanaal hebt staan?
Of krijg je op het kastje van telfort ook alleen maar streepjes oid te zien als je die aanzet? Als daar een cijfer van een tv kanaal staat, ligt het waarschijnlijk aan de verbinding tussen kastje en tv. Als je daar ook geen cijfer heb staan, aan de ontvangst van het kastje.
of in de kabel zelf(gaan nl ook wel eens stuk).
MarliesV schreef:Knap dat je kan zien dat je geen breuk hebt. Mijn partner is elektricien en die kan het zelfs niet aan de buitenkant zien.
Morgen gewoon bellen en niet direct in de hoogste boom vliegen. Kan vanalles zijn. Kapot modem ergens op gebaseerd of een niet gefundeerde gok?
Hopelijk kunnen ze het van afstand oplossen en heb je morgen weer tv.
Koekeroekus schreef:MarliesV schreef:Knap dat je kan zien dat je geen breuk hebt. Mijn partner is elektricien en die kan het zelfs niet aan de buitenkant zien.
Morgen gewoon bellen en niet direct in de hoogste boom vliegen. Kan vanalles zijn. Kapot modem ergens op gebaseerd of een niet gefundeerde gok?
Hopelijk kunnen ze het van afstand oplossen en heb je morgen weer tv.
Ik gok een niet gefundeerde gok, het kan immers niet aan haar aansluitkunsten liggen
WKOA gaat overigens over goederen, niet over abonnementen, wat een internetaansluiting toch echt is. Jij bedoelt de Wet van Dam, die ook over bijvoorbeeld verboden stilzwijgende verlenging gaat.