Oh ja deze

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/mazd ... ousPage=lr
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

En geel, ja ik hou van kleurtjes

Tobbes schreef:Ik ben erg blij met mijn Volvo S40 van 2001. Ik heb deze auto al 4 jaar en is mij nog niet gelukt om een deuk in te krijgen![]()
Is sterke auto. Alleen aan wiel ophaning heb ik wel regelmatig reparties, maar zitten meestal rond de 60 euro en heeft waarschijnlijk te maken met leeftijd van de auto in combinatie hoeveelheid klinkerwegen en drempels hier. Voor rest doet die het prima en je kunt makkelijk een trailer mee trekken. Ik heb dan wel de 140pk uitvoering. Maar is voor rest ook een kwestie van geluk hebben en goed onderhoud. Ondertussen staat er al 210.000km op de teller.
Joolien schreef:Ja we geven voorkeur aan een hatchback. En volvo's hebi k in onze prijsklasse nog niet gevonden onder de 150000 km.
Edit: Volvo's zijn ook aardig zwaar, wat ze duur maakt in de wegenbelasting.
kiki1976 schreef:Wij zeggen altijd Renault NietMeeGaan. En ons garage bedrijf zegt altijd "als je een garage wilt spekken dan moet je een Renault kopen.
Hier zelf super tevreden over onze Ford Focus C Max.
Maar ook goede ervaringen met Peugeot en VW. Hebben ook een Nissan gehad, reed prima maar duur in onderdelen.
Renee1991 schreef:Haha, dat is de Harlekijn inderdaad. Fouter dan fout.Tobbes schreef:Ik ben erg blij met mijn Volvo S40 van 2001. Ik heb deze auto al 4 jaar en is mij nog niet gelukt om een deuk in te krijgen![]()
Is sterke auto. Alleen aan wiel ophaning heb ik wel regelmatig reparties, maar zitten meestal rond de 60 euro en heeft waarschijnlijk te maken met leeftijd van de auto in combinatie hoeveelheid klinkerwegen en drempels hier. Voor rest doet die het prima en je kunt makkelijk een trailer mee trekken. Ik heb dan wel de 140pk uitvoering. Maar is voor rest ook een kwestie van geluk hebben en goed onderhoud. Ondertussen staat er al 210.000km op de teller.
Hier kan ik me helemaal bij aansluiten. Mits ze goed onderhouden zijn, zijn het oersterke blokken die makkelijk over de drie-vier ton heen gaan. Echt niet kapot te krijgen. En een S40 is wat lichter dan de V40 dus maandelijks prima te doen.