Goede laptop merken ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dee_Es

Re: Goede laptop merken ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 19:55

Hier heel blij met mijn Asus. Acer heb ik mindere ervaringen mee maar dat is alweer jaren terug.
Mijn eerste laptop was trouwens een Medion van de Aldi, ook een super laptop met goede service.

Wat heel fijn is is een laptop met SSD, die starten lekker snel op. En ik heb wat reviews gelezen op Tweakers, dat heeft wel geholpen om een keuze te maken (voor wat ik zocht kwamen Lenovo en Asus er het beste uit, dat beperkt de zoektocht weer wat).

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 19:58

Hier jaren een asus gehad! Echt top ding! Nu een Dell ultrabook maar die heb ik genomen om vrijwel randloze scherm, ik zou zo weer een asus nemen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 20:13

Mij toshiba zuigt , na 4 lange jaren heb ik al 3 nieuwe harde schijven. Nieuw moederbord en nieuwe ventilator , 3 nieuwe opladers en de batterij is al 2 jaar stuk.

Voor mij geen Toshiba meer :=

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 20:34

Voor mijn werk had ik een HP Pavillion. Vreselijk! Het ding (splinternieuw) was bij lange na niet snel genoeg voor mijn werk. Zelfs met een SSD werkte het niet fijn.
En voor mij ook een minpunt: er zat geen muisknopje in het toetsenbord. Die hebben de meeste laptops tegenwoordig niet meer helaas.
Mijn huidige Dell heeft die gelukkig weer wel :+:

Dorith

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 20:37

Mijn Macbook gaat al 5 jaar mee, maar misschien niet zo goedkoop. Dell en HP gingen ieder nog geen 2 jaar mee :n