Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Ik heb sinds een aantal maanden ook een Twingo, super leuk autootje, zuinig en veel goedkoper in de wegenbelasting dan mijn vorige auto (een Nissan Almera). De Almera reed ook erg fijn en lekker ruim, maar als ik zie wat er allemaal in mijn Twingootje past en hoeveel geld het scheelt per maand...
Die was wel iets over de €1500,- maar Twingo's zijn zeker in jouw budget te krijgen.
Een 'minder luxe' kleinere brengt je ook waar je zijn moet!
Goed dat je wel gewoon een kleine auto wil, wel zo goed voor het milieu enzo :p Die Fiat 500 vind ik ook altijd erg leuk, maar voor mij zou dat wel te klein zijn i.v.m. allemaal fotostudiospul wat wel in de auto moet passen als ik fotoshoots heb.
Die kleur én een dakje dat open kan
Zo'n limited edition, en nog ietsje ouder model dan die van de reclame geloof ik... Die vind ik ook leuk, lichtblauw

Die lijkt op een
De achterkant wat minder vierkant vind ik dan wel weer mooi. Het model tussen die van mij (2002 Expression) en de nieuwe vind ik persoonlijk dan weer minder leuk...
L_isanne schreef:Ik heb een Ford Fiesta uit 1997 en die ziet er nog super uit! Een klein deel van de dorpel moeten vervangen vorig jaar maar verder nog geen roest te zien!
De garage geeft juist complimenten over hoe goed hij er nog uit ziet.
Rijdt zuinig en is maandelijks goedkoop.
Ik heb een 5-deurs met 98000 km op de teller voor 900 euro gekocht. Nog geen dag spijt van gehad.![]()
Kleine tip: Koop liever bij een particulier dan bij een autobedrijf. Particulieren zijn vaak wat zorgvuldiger omgegaan met hun auto's.
Bedrijven sleutelen vaak wat aan de auto's zodat ze weer heel wat lijken maar vaak alleen voor de korte termijn.