Een eigen huis, een plek onder de zon...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ianrowan2009

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-15 17:06

Kentaro schreef:
:oo Wat een waardeloos bericht zeg!! Jeetje, kan me jouw gevoel heel goed voorstellen! En ben je hier nu voor verzekerd of komt dat er ook nog even bovenop?

Wat een schitterend appartement en WOUW die laminaatmuur! <3

de verzekering was geen probleem. Is door de woningbouw allemaal geregeld.
Gelukkig geen extra kosten voor mij :)

Ja, die laminaatwand <3 Van het weekend gaan we eraan beginnen <3

jorika1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 00:01

WHUT???? Je woont er nog niet eens en ze hebben nu al ingebroken????!!!!
>;) :r 8)7 :? |o |( :( -:(-

Oke heel veel goede sloten op de deur dus! En een grote dikke lelijke bijtgrage Rottweiler...

Ianrowan2009

Re: Een eigen huis, een plek onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-15 10:22

Ja was wel even schrikken! Gelukkig heb ik een grote dikke lelijke bijtgrage hond ;)
Dus die mag zijn werk gelijk doen als ik er woon haha.

Ianrowan2009

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-15 14:16

2 stappen vooruit, 3 stappen terug...

tjah.... waar zal ik beginnen.
je kent vast wel dat gevoel dat alles eigenlijk best lekker gaat, voor de wind zeg maar.
en dat je er haast zeker van bent dat er wel iets mis moet gaan.
in mijn geval is dat een opstapeling helaas.

schilder
ik heb mijn muren laten sausen door een erkend schilderbedrijf die ik via werkspot heb gevonden.
in de eerste instantie zag alles er hartstikke netjes uit, niks op aan te merken. maar toen alles opgedroogd was... overal luchtblazen onder het behang, hij had mij beloofd de muren eerst glad te maken maar de cement tranen komen gewoon door het behang heen. en daarbij is hij een stuk vergeten/over het hoofd gezien en zie ik op mijn taupe geverfde muur de witte onderlaag erdoorheen komen.
heb het bedrijf gebeld en vanmiddag komt hij langs om te kijken wat hij kan doen.

boxspring
ik heb een onwijs mooi bed besteld, met voet bord en van die bijpassende poefjes, ja echt helemaal leuk, en die werd gister afgeleverd. ik helemaal blij, wil ik het uit gaan pakken (in elkaar zetten doen de bezorgers helaas niet) zit het voet bord er apart bij met schroeven en schuiven er netjes naast, zou je zeggen... blijkt 1 schroef te zijn gaan dwalen en in mijn voet bord terecht te zijn gekomen. hoppa! gaatje?? bedankt!! ik bellen naar de leverancier, wordt mij eerst verteld dat ik dat gelijk aan de bezorgers had moeten doorgeven want ik kan het ook zelf hebben gedaan *huh* say what!!! :roll: alsof ik een schroef in het leer van mijn bed ga proppen. dus ik verteld dat dat wel een hele vreemde manier van service verlenen is, dat ik zo te woord gestaan wordt vind ik niet netjes, en wilde graag een passende oplossing. (in de vorm van een nieuw voet bord!)
mevrouw gaat kijken wat ze voor mij kan doen... heb voordat ik ophing duidelijk gemaakt dat mocht er geen nieuw voet bord komen, ik met mijn huidige voet bord onder mijn armen naar de winkel ga en het wel omruil met het showroom model!! -:(-

gasfornuis
afgelopen week is het gasfornuis bezorgd.
die mannen zouden het ook komen aansluiten maar bleek dat ik nog geen gaskraantje heb, dus dat zou later komen. toen dat fornuis er eenmaal stond moest ik toch nog eens even goed kijken want vond het wel erg klein uitgevallen. ik meten... blijkt het heel de verkeerde maat |o
hebben ze een slag kleiner gebracht dan dat ik besteld had.
ik bellen naar die winkel, nee geen probleem we komen het gelijk ophalen. komen ze het ophalen, hebben ze geen ander fornuis bij zich. want uit het telefoon gesprek hadden ze niet gehaald dat ik ook een nieuwe wilde en zoja, die moest ik dan wel bestellen.
nou, gelukkig is die levertijd niet zo erg lang en kan in volgende week het juiste gasfornuis verwachten.

zijn allemaal van die dingen dat ik denk, hé waarom nou!
maar waar ik het meest van baal is toch echt het voet bord.
ik mag hopen dat ik een nieuwe krijg :x

maar goed, eerst maar eens kijken hoe het vanmiddag gaat lopen met de schilder.
ben erg benieuwd.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 14:33

-O- het zit je echt niet mee!!
En tuurlijk krijg jij een nieuw voetbord!! Blijven bellen en anders vragen naar de bedrijfsleider! Laat je niet op je kop zitten hoor!!

jorika1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 16:07

Balen!

JLLN_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 10:32

Wat balen zeg! Dat van dat inbreken gebeurt ONTZETTEND veel bij nieuwbouw. Mijn zus heeft haar huis pas opgeleverd gekregen, en daar hebben ze de keuken er pas ingezet één dag voor de oplevering, om te voorkomen dat de keukens eruit gestolen worden. Bij een huis dat bij hun achter staat is de keuken namelijk 4 (!!!) keer weggehaald.

Wat betreft die andere dingen, tsja dat is een beetje de gang van zaken tegenwoordig. Je zou verwachten dat klant koning is en dat men er alles aan doet om je tevreden te stellen, niets is minder waar helaas. Mensen kunnen 9 van de 10 keer hun werk niet fatsoenlijk uitvoeren (waar dit aan ligt, geen idee?) wat in combinatie met de slechte service resulteert in continu achter de vodden van de mensen die jij nota bene hebt betaald aan te zitten.

Hoe dan ook, komt allemaal goed, snap dat het vervelend is maar des te fijner is het straks als alles helemaal af is en je kunt gaan genieten van je eigen plekje!

Ianrowan2009

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-15 11:00

opgelicht

Na verschillende keren een afspraak gemaakt te hebben, is de schilder uiteindelijk alle 4 de keren niet komen opdagen.
Hij heeft mij dus laten zitten...
Dit is echt zo ontzettend balen dit!!
Ik moet nu dus zelf 3 wanden opnieuw gaan doen, ben mijn geld kwijt, en een rot ervaring rijker... nooit geen schilder meer :(

Mocht 1 van jullie nou een schilder zoeken, huur deze meneer dan niet in is mijn advies.
Op zijn profiel van werkspot schrijft hij:
Citaat:
het leukste deel van het vak is om de klant lachend achter te laten, met de kamer waarop hij/zij had gehoopt!

Voorlopig zit ik dus echt niet te lachen... |(

_Annemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-15 12:12

Heb je al melding gedaan bij werkdpot? Maar fotos van het geleverde werk.

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-15 12:22

Schrijf gelijk even een slechte recensie! Zo slecht, ze krijgen nog een 9,2 ook.. Hebben ze geen facebook pagina? Dan kun je daar eventueel ook een berichtje plaatsen.

Wat heb je trouwens een gaaf appartement! Leuk om alles zo te volgen :j

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-15 12:35

Wat balen dat het je zo tegen zit. Maar scheer niet alle schilders over één kam. Er zijn ook hele goede en betrouwbare vakmensen die wel goed werk afleveren.
Heeft hij geen FB pagina? Dan even een flink negatieve reviews neertikken (of op je eigen FB met naam en toenaam/taggen. Dat werkt ook goed.

Ben je inmiddels over het rotgevoel van de inbraak heen?

jorika1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-15 13:44

Gelijk melding van maken bij werkspot inderdaad dat deze persoon zijn afspraken niet na komt een pruts werk levert.

Ianrowan2009

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-15 10:02

laminaat wand

Hier is hij dan eindelijk, de laminaat wand <3 ondanks wat tegenslagen, kan ik hier wel weer ontzettend trots, blij, verliefd en opnieuw trots op zijn!
Hier de foto's in stappen:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Er moeten nog wel 2 strippen aan de zijkanten geplaatst worden, maar dat doe ik pas als de mediabox van KPN binnen is. Dan zijn alle kabels weg gewerkt en plaats ik de strippen.
Maar Hey..... Gaaf he!!!! *\o/*

Even een update over de schilder:
Ik ben bezig met een mooie klacht bij werkspot, ik ga contact opnemen met de belastingdienst, want de schilder zou alles netjes op een bonnetje schrijven, heeft hij dus niet gedaan en het geld is uiteindelijk zwart in zijn zakken beland. En eerdaags staat er een mooie recensie op zijn pagina.
Ik heb dus denk ik genoeg om hem duidelijk te maken dat dit niet kan.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 10:12

Wat is het gaaaaaaaf geworden!!!!
Geweldig!

Wat ontzettend balen van die schilder! M'n vriendin had een aannemer via werkspot...... NOOIT meer.... Wat een ellende!
Ook door jouw ervaring zal ik niemand via werkspot meer benaderen -O-
Wel super dat je er werk van maakt!

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 11:26

Wat een ontzettend gave wand zo. Ga ik ook zeker heel goed over nadenken als ik zal gaan samenwonen met mijn vriend. Gelukkig vind hij het ook heel mooi. :D

Hopelijk nu geen tegenslagen meer.

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 11:39

Zie je topic net, wat ontzettend leuk gedaan met de laminaatwand!

Ianrowan2009

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-15 14:23

dank jullie wel, ben er ook echt heel erg blij mee.

:o :o :o
Laatst bijgewerkt door Ianrowan2009 op 14-10-15 15:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 14:29

ik vind het echt heel vervelend wat er is gebeurd. maar ga geen negatieve reactie achterlaten bij een bedrijf waarmee ik niets te maken heb gehad. vind het ook niet ok dat je hier om vraagt.

je laminaatwand is mooi geworden zo :)

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 14:32

Zelfde eigenlijk als Jenkins, heel rot en ik snap dat jij een negatieve reactie achterlaat, maar vragen om negatieve ervaringen van mensen die niks met zijn bedrijf van doen hebben is niet netjes.

Kiki1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 14:33

Wat heb je er nou nog aan om zijn website te saboteren eigenlijk? Als ik jou was zou ik verder geen moeite meer steken in het neerhalen van zijn website met slechte recensies, aangezien hij volgens mij niet heel veel verkeer via zijn website krijgt. Anders zouden er wel meer reacties in dat gastenboek zijn.
Gewoon lekker je energie in het afklussen van je huis steken! Heb je veel meer aan! :) Die laminaat wand vind ik erg leuk!

Ianrowan2009

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-15 15:05

Hebben jullie ook eigenlijk wel gelijk in.
Ben zo verdrietig en boos tegelijk als ik aan mijn muren denk ( zal eens foto's maken ) dat ik deze niet zo'n nette manier ook maar probeer. Excuus voor mijn impulsieve reactie, ik zal die dan ook verwijderen in de hoop dat jullie hem als niet geschreven beschouwen :x

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 15:07

Ik vind je vraag of wildvreemden een negatieve reactie willen achter laten ook echt veel te ver gaan en snap eigenlijk niet hoe je het in je hoofd haalt. Ik heb het dan ook even getemd zodat mods het kunnen weg halen.
Ik snap je onvrede over zijn werk, maar dit is niet de manier. Zo krijgt je verhaal een nare nasmaak.

Edit: ik had je bovenstaande reactie nog niet gezien :)

Ianrowan2009

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-15 17:08

Cayenne schreef:
Ik vind je vraag of wildvreemden een negatieve reactie willen achter laten ook echt veel te ver gaan en snap eigenlijk niet hoe je het in je hoofd haalt. Ik heb het dan ook even getemd zodat mods het kunnen weg halen.
Ik snap je onvrede over zijn werk, maar dit is niet de manier. Zo krijgt je verhaal een nare nasmaak.

Edit: ik had je bovenstaande reactie nog niet gezien :)

Ja, gelukkig kon ik nog uitgummen van wat ik had getypt. Goed dat ik er zo op aangesproken werd, al voelt het wel als een schaamtemomentje. Lesje geleerd :?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 17:13

Moderatoropmerking:
Ik heb daarop ook de link naar werkspot verwijderd uit een reactie. Heel begrijpelijk dat je je verdriet en irritatie wilt delen. Maar het delen van deze informatie is op Bokt enkel toegestaan op ED.

jorika1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 18:35

De laminaatwand is best mooi, vind alleen het TV meubel er niet zo heel goed bij passen, maar dat is waarschijnlijk een kwestie van smaak!