Jans schreef:Ik vind de oude Matiz echt drie keer niks.. keertje mee vanaf Rotterdam naar Amsterdam moeten rijden en op de snelweg begon hij bij 90km uur al te schudden. Harder vond ik niet verantwoordelijk zo hard trilde het stuur danheb zelf een Seat Arosa als eerste auto gehad en die vond ik een stuk stabieler
Nee joh, heb ook een keer een Matiz geleend en die reed gewoon 130 hoor, zonder problemen

De ene auto is de andere niet... De ene heeft nooit iets aan zijn auto merk X type Y, terwijl de andere met Merk Z type Y constant bij de garage staat...
In mijn ogen is het vooral geluk hebben
Ik heb zelf de garage laten zoeken naar een auto die aan mijn eisen voldeed, was super gedaan
Overschrijven stelt idd niets voor, verzekering heb je ook zo geregeld... Verder ehm.. Ik heb nog wat zooi gehaald (geel vestje, gevarendriehoek, extra set lampjes en al die zooi)Dat was het volgens mij eigenlijk
heb zelf een Seat Arosa als eerste auto gehad en die vond ik een stuk stabieler 
) Hij heeft nooit wat geks, meestal wat slijtage. Maar dat mag ook wel met zijn leeftijd
Niet kapot te krijgen net als de starlet.
Toch niet van geleerd, of nou ja, wel van geleerd dat ik het een fijne auto vind.... dus sinds een maand heb ik een andere micra die hopelijk langer mee gaat

) en ik dacht meegekregen te hebben dat de koppeling bij veel 107/C1/Aygo's bij een 100-120.000 km aan de beurt is.