Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
kosseh schreef:Ik heb voor mijn opleiding een toshiba satellit laptop. Met SSD en Q5i processor. 499 euro en werkt heel goed. Lekker snel. Als die in slaapstand staan(altijd eigeblijk) dan kan je heb open klappen en hij is klaar voor gebruik, heel handig in college.
Wel is die 15,6". Ik heb daar geen last van met naar school mee nemen.
Tillie20 schreef:kosseh schreef:Ik heb voor mijn opleiding een toshiba satellit laptop. Met SSD en Q5i processor. 499 euro en werkt heel goed. Lekker snel. Als die in slaapstand staan(altijd eigeblijk) dan kan je heb open klappen en hij is klaar voor gebruik, heel handig in college.
Dat is toch bij iedere laptop?
Mijn oude Sony Vaio kon er vanuit de slaapstand gerust een kwartiertje over doen om weer op adem te komen..
! kosseh schreef:Ik heb voor mijn opleiding een toshiba satellit laptop. Met SSD en Q5i processor. 499 euro en werkt heel goed. Lekker snel. Als die in slaapstand staan(altijd eigeblijk) dan kan je heb open klappen en hij is klaar voor gebruik, heel handig in college.
[/qute]
Dat is toch bij iedere laptop?
Mijn oude Sony Vaio kon er vanuit de slaapstand gerust een kwartiertje over doen om weer op adem te komen..[/quote]
maar je kan een externe harde schijf nemen en daar je bestanden ook op opslaan.