Het is vervelend, maar helaas hoor... Dan maar even wat anders doen, Ziggo zal er zelf ook niet blij van worden.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Lolacabana schreef:Wifi staat echt helemaal los van Ziggo is en je eigen verantwoordelijkheid. Internet wordt bekabeld geleverd, dat jij het draadloos gebruikt kan, maar die instellingen zijn wel jouw verantwoordelijkheid. Ziggo kan daar niks aan veranderen.
Lolacabana schreef:Wifi staat echt helemaal los van Ziggo is en je eigen verantwoordelijkheid. Internet wordt bekabeld geleverd, dat jij het draadloos gebruikt kan, maar die instellingen zijn wel jouw verantwoordelijkheid. Ziggo kan daar niks aan veranderen.
Tillie20 schreef:Nja, er wordt gewoon erkend dat in flatgebouwen er geen goed draadloos ontvangst mogelijk is omdat zoveel mensen Ziggo hebben. Zij hebben mij een router/modem gegeven, dus ik neem aan dat ze van te voren wel konden weten dat dit zou kunnen gebeuren. Enige optie is om zelf een router/modem te kopen of om over te stappen naar een andere provider.

Janine1990 schreef:Tillie20 schreef:Nja, er wordt gewoon erkend dat in flatgebouwen er geen goed draadloos ontvangst mogelijk is omdat zoveel mensen Ziggo hebben. Zij hebben mij een router/modem gegeven, dus ik neem aan dat ze van te voren wel konden weten dat dit zou kunnen gebeuren. Enige optie is om zelf een router/modem te kopen of om over te stappen naar een andere provider.
Vind je het gek?![]()
Gewapend beton komt inderdaad geen wifi doorheen.
Moet je zo'n stekker hebben die de wifi weer oppikt en versterkt.
Leg je computer maar eens aan een gewone kabel, dan is er niets aan de hand.
Net als overigens een bovenverdieping met een laminaat, zoals wij hebben. Zit een houten verdieping in ons huis, maar daarop leg je natuurlijk van dat spul voor onder je laminaat. Zit ook metaal in verwerkt. Dus nauwelijks wifi boven.
En hier dezelfde ervaring als Yvank_! Ook onze wifi problemen werden hier verholpen door Ziggo!!! Altijd echt top service! Je krijgt zelfs een smsje als je een monteur op bezoek krijgt hoe laat hij uiteindelijk komt. En bijna tot op de minuut kloppend! En vriendelijke mensen aan de telefoon bij klantenservice. Nu maakt het natuurlijk ook uit hoe je zelf omgaat met klantenservice.
Tillie20 schreef:Er is geen een muur waar de wifi doorheen moet hoor. Ik zit op 3 meter afstand van de router![]()
Het probleem heeft niks te maken met bereik.
Ik bedoel dat andere mensen die naast/boven/onder mij wonen óók zo'n ziggo router hebben en op dezelfde frequentie. Die storen met elkaar waardoor een van de twee routers uitvalt. Wanneer je de frequente veranderd doet ie het weer een tijdje, maar helaas is dit een bekend probleem dus uiteindelijk veranderd iemand de frequentie naar jouw frequentie en heb je weer hetzelfde probleem. Dus het heeft geen zin om die aan te passen.
Tillie20 schreef:Weet je hoeveel buren hier zitten, dat is echt onmogelijk hoor. Er zijn niet eens genoeg frequenties daarvoor.
EDIT: Bovendien wil ik met de helft van die mensen niet praten, dit is best een slechte buurt dus er zitten redelijk wat rare mensen bij.
Tillie20 schreef:Weet je hoeveel buren hier zitten, dat is echt onmogelijk hoor. Er zijn niet eens genoeg frequenties daarvoor.
EDIT: Bovendien wil ik met de helft van die mensen niet praten, dit is best een slechte buurt dus er zitten redelijk wat rare mensen bij.
Lolacabana schreef:Niet alleen wifi van Ziggo zit op 2.4 ghz. Alle providers zitten op die frequentie
Janine1990 schreef:Tillie20 schreef:Weet je hoeveel buren hier zitten, dat is echt onmogelijk hoor. Er zijn niet eens genoeg frequenties daarvoor.
Oké, goed... maar daar kan Ziggo ook niets aan doen
Lolacabana schreef:Niet alleen wifi van Ziggo zit op 2.4 ghz. Alle providers zitten op die frequentie
Dat heeft toch te maken met het apparaat waarmee je draadloos internet? Mijn telefoon zit volgens mij op 5 en mijn wifi op laptop op 2.4.
Maar in je router heb je ook nog 16? kanalen waar je op kan gaan zitten en dat is wat Tillie bedoelt.
Iris82 schreef:Als je al iets deed voordat de aanval plaatsvond dan kun je dat gewoon blijven doen gedurende de aanval. Je kunt alleen niet ergens anders naar toe.
Dus zorgen dat je de hele avond aan het Bokken bent en je zult niets merken.
puppy1128 schreef:Iris82 schreef:Als je al iets deed voordat de aanval plaatsvond dan kun je dat gewoon blijven doen gedurende de aanval. Je kunt alleen niet ergens anders naar toe.
Dus als ik bokt, fb en nog 3 andere sites open zet.. Kan ik dat blijven doen?
Iris82 schreef:Als je al iets deed voordat de aanval plaatsvond dan kun je dat gewoon blijven doen gedurende de aanval. Je kunt alleen niet ergens anders naar toe.