Ben dol op de Ikea! Manon hoe was werken bij de Ikea? Kreeg je korting op alles?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ben dol op de Ikea!
ook maar gelijk nachtkastjes en een Lack tafeltje meegenomen!
Grit schreef:Niet de beste foto's, maar het geeft een beeld.
m/CYveNV.jpg
m/beAeHL.jpg
Lienepien95 schreef:Nouuu..Ik 3 weken geleden voor in mijn nieuwe appartement een Kallax kast gekocht, 2 blauwe bakken meegenomen en wilde de andere op een ander moment halen.
Gisteren in Utrecht gekeken en hadden ze ze niet..zijn ze blijkbaar nu helemaal uit het assortiment. Voortaan dus meteen kopen wat ik leuk vind, dit was een goede les
.
)
. Niet alles is even degelijk maar ja, enorm fan! 

, boxspring met matras, Pax kledingkast, nog een Pax kast, wat voorheen als keukenkast is gebruikt en nu op de logeerkamer staat, 2 beddelades (te koop!!)
Kinke schreef:Lienepien95 schreef:Nouuu..Ik 3 weken geleden voor in mijn nieuwe appartement een Kallax kast gekocht, 2 blauwe bakken meegenomen en wilde de andere op een ander moment halen.
Gisteren in Utrecht gekeken en hadden ze ze niet..zijn ze blijkbaar nu helemaal uit het assortiment. Voortaan dus meteen kopen wat ik leuk vind, dit was een goede les
.
gewoon even online kijken bij de voorraad informatie, kan best zijn dat andere vestigingen ze nog wel hebben. (is maar net wat je er voor over hebt)
een jaar geleden toen we gingen samenwonen veel van Hemnes gekocht (ik ben verliefd op de schoenenkast!).. Over een half jaar gaan we naar onze koopwoning en dan nemen we alles mee. In de loop der tijd zullen we wel weer wat veranderen..8nnemiek schreef:Het restaurant wordt hier ook elke keer bezocht. Ik vond het leuk dat ze een tijd geleden vegetarische balletjes hadden. Zijn die er nog steeds?
.