Nog meer IKEA fans??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Kristie

Re: Nog meer IKEA fans??

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 16:54

Als je hier in huis Ikea roept stort alles in := Ben dol op de Ikea!

Manon hoe was werken bij de Ikea? Kreeg je korting op alles? ;)

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 16:57

Hier ook een fan van Ikea!

Overigens denk ik dat het topic net wat beter past op HTT, omdat het meer gaat over inrichting. Ik ga 'm dus even verplaatsen :)

LZP -> HTT

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 17:01

Meteen maar daad bij woord gevoegd en matras gekocht in Groningen :-) ook maar gelijk nachtkastjes en een Lack tafeltje meegenomen!

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 17:16

Hier groot een groot Ikea fan, thuis in de woonkamer en slaap kamer veel Ikea spullen/meubelen.
En ook de Ikea family pas, de gehaktballetjes van de ikea zijn inderdaad heerlijk <3 :D

Grit schreef:
Niet de beste foto's, maar het geeft een beeld.
m/CYveNV.jpg
m/beAeHL.jpg

Wauw! super mooie keuken :)
Laatst bijgewerkt door Chantaliiejj op 24-07-15 17:19, in het totaal 2 keer bewerkt

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 17:17

Kinke schreef:
nee, niet leuk Liesje :(
Ben me nu aan het aanmelden als Family lid :D

Voordeel is dat je pas overal werkt :+ mijn fam. pas die ik in Nederland heb gehad werkt ook hier in Zweden <3 Bij alles is van IKEA hier :+

Ik ben ook erg fan haha

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 20:23

Lienepien95 schreef:
Nouuu..Ik 3 weken geleden voor in mijn nieuwe appartement een Kallax kast gekocht, 2 blauwe bakken meegenomen en wilde de andere op een ander moment halen.
Gisteren in Utrecht gekeken en hadden ze ze niet..zijn ze blijkbaar nu helemaal uit het assortiment ;( . Voortaan dus meteen kopen wat ik leuk vind, dit was een goede les :P .

gewoon even online kijken bij de voorraad informatie, kan best zijn dat andere vestigingen ze nog wel hebben. (is maar net wat je er voor over hebt :) )

liekensancho

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 20:26

Hier ook fan! 2 ektorps staan en zou dolgraag de witte slaapbank willen van hout , de hemnes... ooit in eigen huis de op zich staande keukendelen van de ikea, prachtig :-). Niet alles is even degelijk maar ja, enorm fan!

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 20:29

Hier ook groot ikea fan :))
Heerlijk om te snuffelen, en bijna alle meubels van Ikea :))

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 20:30

Kennen jullie deze site al?
http://www.ikeahackers.net

Staat vol met ideeën wat je met ikea spullen kunt doen....die site is ook zoo leuk.

JewEmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 20:32

Hier nog een IKEA fan! Wat ik niet gratis gekregen heb aan mijn inboedel komt uit ikea. En een deel van wat ik gekregen heb is ook ikea. Van m'n keukengerei, tot aan m'n boekenkast, m'n bed tot aan m'n lampen en van m'n stoelen tot m'n plantenpotjes, alles komt van ikea. Ik kan ook niet naar de ikea gaan zonder met spullen thuis te komen. :P

linda_arnold

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 20:38

Hier ook een IKEA family lid, niet heel veel IKEA te vinden in ons huis.

Maar wel praktische dingen als textiel en kookgerei. Onze keuken is ook van IKEA.

Ik ben er 4 dagen per week te vinden als 'collega' en personeel

Black2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 20:41

Oh, heerlijk, de Ikea! Kom er graag, gewoon lekker struinen af en toe, huis staat vol met ikea! Boekenkasten Billy, salontafel, tv kastje, en de hele slaapkamer met Malm ladenkasten en bed en boven het bed de grote poster van Parijs! Alleen nog sparen voor de pax garderobe kasten! En de ektorp hoekbank!

JewEmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 20:45

Oh... En de haring in mosterdsaus, senapsil, is zo goddelijk! Ik ken het uit zweden en hier is het dus alleen in de ikea te krijgen.

linda_arnold

Sani schreef:
Ik werk er naast een, mijn wooninrichting bestaat er grotendeels uit en ik vind het ook heerlijk om rond te neuzen.. (Als er geen oudere mensen of Duitsers aanwezig zijn) :')

Klinkt herkenbaar voor Hengelo* checkt profiel * hahahha! --> klopt :P

Independant

Ik ben ook een echte fan van Ikea, een fijne winkel om te shoppen.
Je kan mij er zo een hele dag droppen, geen probleem *\o/*
Wat ik jammer vind is de restaurants van Ikea niet een wat uitgebreider assortiment hebben.

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 21:03

ik heb voor mijn taarthuus via Marktplaats het Stenstorp keukeneiland kunnen kopen. Ideale werktafel voor mij omdat er aan 1 kant ook nog planken zitten om m'n zooi op te bergen. Ze stonden er maar heel sporadisch op en waren dan ook direct verkocht. Was dolgelukkig dat het me lukte. Ik kreeg er ook nog 3 barkrukken bij. Heb toen 3 witte hoezen gehaald en deze met fuchsia verf in de wasmachine geverfd, zijn supermooi geworden :D

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 21:10

Jaaaaaaa IKEA!!! *\o/*

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 21:57

Kristie schreef:
Manon hoe was werken bij de Ikea? Kreeg je korting op alles? ;)

Ja :D 15% geloof ik. Goed loon, goede arbeidsvoorwaarden enz. Iig als bijbaan super.

Paardennamen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 21:59

Fan!

2 Ektorp banken, Liatorp serie (2 boekenkasten, vitrinekast, salontafel, tv-meubel, bijzettafeltje), kussens, lampen, kastje in de gang, afwasborstel :P , boxspring met matras, Pax kledingkast, nog een Pax kast, wat voorheen als keukenkast is gebruikt en nu op de logeerkamer staat, 2 beddelades (te koop!!)

Ik hou van Ikea :D

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 22:18

Wie heeft hier allemaal een Billy? :') Ik heb echt het gevoel dat die in iedere studentenkamer staat..

Lienepien95

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 22:20

Kinke schreef:
Lienepien95 schreef:
Nouuu..Ik 3 weken geleden voor in mijn nieuwe appartement een Kallax kast gekocht, 2 blauwe bakken meegenomen en wilde de andere op een ander moment halen.
Gisteren in Utrecht gekeken en hadden ze ze niet..zijn ze blijkbaar nu helemaal uit het assortiment ;( . Voortaan dus meteen kopen wat ik leuk vind, dit was een goede les :P .

gewoon even online kijken bij de voorraad informatie, kan best zijn dat andere vestigingen ze nog wel hebben. (is maar net wat je er voor over hebt :) )

Heb ik al gekeken! Ook al gebeld of ze ergens nog wel te koop waren (de laatste stuks)

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 22:26

Hier ook een Ikea fan! Vind van sommige dingen de kwaliteit niet helemaal super, maar juist voor die prijs kan je nog eens wat nieuws kopen :) een jaar geleden toen we gingen samenwonen veel van Hemnes gekocht (ik ben verliefd op de schoenenkast!).. Over een half jaar gaan we naar onze koopwoning en dan nemen we alles mee. In de loop der tijd zullen we wel weer wat veranderen..

We gaan ook voor een Ikea keuken. Goed kwaliteit en het lijkt me heerlijk om alles zelf samen te stellen! En je betaalt ook nog eens dezelfde prijs als alle andere mensen die een Ikea keuken kopen. Geen gedoe met keukenboeren, top!

Ook nog zoiets.. Ik werk in de gehandicaptenzorg en ik zie op elke woning dezelfde Ikea opbergbakken, bekers en borden enzo voorbij komen. Echt grappig om te zien!

JewEmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 22:33

2 Billys hier! De eerste vanaf het allereerste moment dat ik op kamers ging (Inmiddels 8 jaar geleden). Die is ook al aardig doorgezakt vanwege m'n studieboeken. Die Billy is zilverkleurig (en verkopen ze niet meer). Ik heb nog 2 witte IKEA meubel stukken, maar verder zijn al mijn ikea meubel stukken zo'n bijna zwarte kleur met toch nog een houtpatroon er doorheen.

colinneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 22:34

8nnemiek schreef:
Het restaurant wordt hier ook elke keer bezocht. Ik vond het leuk dat ze een tijd geleden vegetarische balletjes hadden. Zijn die er nog steeds?

In het restaurant worden de vegaballen nog steeds verkocht, in de Swedish Foodmarket hebben we ze ook in zakken. Kosten 5.89 net als de bekende ballen en de kipballen :9 .

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 23:09

Ik heb twee billy's als schoenenkasten met daartussen een malm tv meubel die we dus als gangbank gebruiken :D

Creatief met ikea