Geweldige spul! Ipod, Ipad, Iphones voor mij nooit meer iets anders!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Coby schreef:Dit topic is bedoeld om zowel negatieve als positieve verhalen over Iphone te vermelden. Houd daar wel rekening met elkaar. Onnodige persoonlijke sneren zijn als vanzelfsprekend niet toegestaan.
http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Regels#discussie
'
maar dat is mijn mening
beide 'grote' merken (samsung en apple) hebben zo hun voorkeuren en voordelen. Mijn vriend heeft de nieuwste Samsung en het is echt geen vervelende telefoon 
maar heb nog nooit de pech gehad dat m'n scherm stuk ging..gelukkig!
En eventueel uitbreiden geheugen?
Ik vraag me werkelijk af waar die haat vandaan komt. Apple heeft toch niet voor niets zo veel tevreden gebruikers.
Ik ben super blij met mij iPhone en MacBook. Mijn laptop heb ik nog niet zo lang maar ik zou willen dat ik veel eerder was overgestapt! Mijn telefoon is op een scheur in het scherm na ( door mijn eigen lompe gedrag haha) nog zo goed als nieuw na 10 maanden! En dat terwijl Android dingen hier max een half jaar mee gaan. Hoeveel problemen mijn broer heeft met zijn Nokia en mijn moeder met haar Samsung..
Verder kan ik alleen maar zeggen dat ik niets anders meer wil dan iPhone.. Ik heb nu anderhalf jaar de 5C en heb het met geen enkele telefoon zo lang uitgehouden
1x scherm kapot maar dat was m'n eigen schuld (laten vallen) en verder helemaal geen klachten of problemen!
Ik laat hem maar terugsturen en zet er zelf wel een nieuw scherm in want Apple kan dat blijkbaar niet zelf. CrazyCat schreef:Tazzey schreef:CrazyCat, zou je het alsjeblieft ontopic willen houden? Niet zo heel tof van je om Apple gebruikers als sektarische volgelingen af te schilderen.
Sorry ik kon het niet laten(en please een beetje humor kan geen kwaad
)
[ Video ]
Tazzey schreef:Thesserd, balen joh! Ik heb mijn toestel overigens nog altijd niet terug.
Het scherm is niet goed en als optie kreeg ik dat ik het toestel OF gratis kon laten vernietigen OF een omruil voor €395.Ik laat hem maar terugsturen en zet er zelf wel een nieuw scherm in want Apple kan dat blijkbaar niet zelf.
bij ons hebben ze het gelukkig wel altijd netjes gemaakt..