Beterschap! Sterkte ook vooral als het weer warmer wordt met het gips.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kevertje04 schreef:Ik heb dezelfde breuk gehad en is inderdaad een geluk bij een ongeluk als het afgebroken stuk mooi op z'n plek ligt. Ik heb er helaas na 3 maanden nog steeds last van omdat het kraakbeen daar binnen ook stuk is. Wil je niet bang maken maar bij mij waren ze in eerste instantie heel optimistisch met 6 weken herstel maar dat zijn er dus een stuk meer geworden.
k_m schreef:Bedankt voor de tips! Fraxiparine heb ik niet.
Ik ben ook bang dat ik er langer zoet mee ga zijn dan 6 weken, ik mocht na 2 dagen ook gewoon lopen zeiden ze, met een gips om dan natuurlijk. Maar dat gaat echt pijn doen, soms hoor ik het daarbinnen dan echt 'kraken' zeg maar, dus nu loop ik voorzichtig maar met 2 krukken..
Iloveiswan schreef:heb het zelf wel eens meegemaakt. Voor school moesten we met z`n 2en springen op zo`n ding en dan de andere uit evenwicht brengen dit ging goed en ikzelf sprong er vanaf. Had me schoenen nog niet aan of de trampoline was gescheurd en me vriendin dus met een been erdoor heen gezakt. Ze had niks gebroken gelukkig wel behoorlijk pijn.
yvje86 schreef:Iloveiswan schreef:heb het zelf wel eens meegemaakt. Voor school moesten we met z`n 2en springen op zo`n ding en dan de andere uit evenwicht brengen dit ging goed en ikzelf sprong er vanaf. Had me schoenen nog niet aan of de trampoline was gescheurd en me vriendin dus met een been erdoor heen gezakt. Ze had niks gebroken gelukkig, wel behoorlijk pijn.
Ik heb dit 3x moeten lezen. ....ik dacht echt..meen je dit? Jij moet echt een hekel aan je vriendin hebben![]()
Ts...sterkte met je knie. Heb je nu trampoline vrees?