Zoveelste laptop topic..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_Balou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-15 10:35

xHaithi schreef:
Ik vond deze eventueel nog voor je TS. Ik weet wel niet hoe lang de aanbieding nog duurt, anders wordt hij duurder natuurlijk. De zwarte versie is wel standaard goedkoper.

http://www.laptopshop.nl/product/555399 ... 40290.html

Hier heb je 8GB RAM in, een i5-processor (dezelfde als in de laptop van Amburtjoz) en een mooie grote harde schijf. Een ander fijn aspect is de resolutie van 1920 x 1080. Ik werk momenteel zelf op een 15 inch met dergelijke resolutie en het fijnst is dat je wat meer ruimte hebt zeg maar, bv op je bureaublad of in de interface wanneer je spelletjes speelt (al is dit niet zo van toepassing op jou geloof ik). Daarnaast is de beeldkwaliteit beter met een hogere resolutie, scherper, mooier om naar te kijken zeg maar. Persoonlijk is dat voor mij een iets minder belangrijk punt maar het is zeker niet onprettig.

Die ziet er ook goed uit! Ik weet alleen niet zeker of mn ouders wel willen bestellen. Mn vader wil bij de winkel waar onze computer vandaan komt maar daar is echt heel weinig keuze aan laptops :=

xHaithi

Re: Zoveelste laptop topic..

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-15 12:01

Oei, dan wordt het lastig natuurlijk. Ten eerste is mijn ervaring toch wel dat zeker kleine computerwinkels niet de laagste prijzen aanbieden, en ten tweede hebben ze zoals je zelf aanhaalt een klein gamma. Misschien dat ze wel laptopmodellen voor je zouden willen bestellen maar dan zal je sowieso 'de volle pot betalen'.
Wat de bokkers en ik je hier voorstellen hebben ze dus vermoedelijk niet in huis of de laptops zullen niet haalbaar zijn qua prijs, vooral als ze online al tegen het randje zitten.

Hoewel ik het zeker aanraad om eens in een fysieke winkel naar het model te gaan kijken zou ik toch online bestellen als je daar een laptop met mooie korting op de kop kan tikken. Nu je vader nog overtuigen hiervan :\

_Balou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-15 12:06

Nee dat denk ik ook inderdaad..

Lailaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-15 12:07

_Balou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-15 12:10

En die vind je niet te zwaar? Neem je m elke dag mee? :)

Lailaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-15 12:16

Hij gaat altijd mee. En ik vind em niet zwaar. Hele fijne laptop is het

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 12:35

Wat Haithi zegt, bestellen is vaak goedkoper inderdaad dan de kleinere winkeltjes. Ik heb die van mij ook bij MyCom vandaan trouwens, het is een lastig te vinden model (mede omdat het een 14" inch is mét i5 processor) maar voor mij is deze maat echt perfect. 15.6" vind ik te groot om mee te slepen naar studie (dan moet ik een rugtas om :') ) en deze past gewoon in een schoudertas. Op tweakers kun je ook goed laptops vergelijken trouwens!