Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ilsevdberg schreef:ik heb een windows 7 laptop en er staat onderin de taalbalk: updgraden naar windows 10: reserveer hier je gratis windows 10 update. maar mijn vraag is: is dat reserveren gratis, en moet je dan betalen, of reserveer je gratis, is de update gratis en na bijv. een jaar betalen? of is het geheel gratis ?
ik vind het een beetje onduidelijk..
Na installatie hoef je niets extra's te betalen. Ilsevdberg schreef:ik heb een windows 7 laptop en er staat onderin de taalbalk: updgraden naar windows 10: reserveer hier je gratis windows 10 update. maar mijn vraag is: is dat reserveren gratis, en moet je dan betalen, of reserveer je gratis, is de update gratis en na bijv. een jaar betalen? of is het geheel gratis ?
Het is anders dan Windows 7, even wennen misschien maar ik durf wel voorzichtig positief te zijn
Ariannee schreef:Ilsevdberg schreef:ik heb een windows 7 laptop en er staat onderin de taalbalk: updgraden naar windows 10: reserveer hier je gratis windows 10 update. maar mijn vraag is: is dat reserveren gratis, en moet je dan betalen, of reserveer je gratis, is de update gratis en na bijv. een jaar betalen? of is het geheel gratis ?
Dat is hier al n paar x gezegd, je moet pas na een jaar betalen
HorseyDude schreef:Sourire schreef:Misschien een onnozele vraag trouwens. Maar als je overgaat naar windows 10 behoud je dan gewoon al je programma's? Waarbij ik vooral doel op het officepakket.
Ja, Sourire als je upgrade naar Windows 10 behoudt je alles. Qua drivers denk ik dat Windows tijdens de installatie ook naar je drivers kijkt, die dan downloadt en dat hij verder gaat met installeren. Maar ik denk dat het niet met zo'n vaart zal lopen dat ineens NIKS het meer doet.
FriesWytske schreef:Ik wacht ook nog af of ik hem wel download. Hij geeft bij mij ook aan dat er een programma evt. problemen kan geven in de weergave na downloaden (Intel(r) 965 Express Chipset Family)
magda_90 schreef:Dank voor de helderheid.
Quad zou jij zo kunnen zeggen of mijn laptop dit zou aankunnen als ik je de gegevens geef?
Quad schreef:Er zijn de nodige misverstanden in dit topic..
Over de prijs: Upgrade je van Windows 7 of Windows 8.1 binnen een jaar nadat Windows 10 uit is naar Windows 10 dan is deze geheel gratis. Besluit je te wachten tot dag 366 met het binnenhalen van Windows 10 dan moet je een nog onbekend bedrag betalen.
Windows 10 komt naar verwachting uit op 29 juli, zo heeft Microsoft bekend gemaakt vandaag.
Windows 10 kan je alvast proberen door de Technical Preview te downloaden en te installeren, alleen doen wanneer je weet waar je mee bezig bent uiteraard! (Bij voorkeur in een virtuele machine of op een test werkstation)
Meer vragen? Stel ze gerust.. Ik zal ze zo duidelijk mogen beantwoorden.
(Vice versa ook hoor!)