Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Djoopie schreef:Ehm mijn man?.... toen hij geen werk had deed hij vrijwel niks. Door zijn adhd overziet hij de dingen helaas niet echt goed.... nu hij 40+ uur werkt is hij weleens te porren voor de was even stofzuigen of de grote klussen zoals badkamermuren naar in de prakrijk is dat niet vaker dan eens per maand momenteel...
ook al werkt hij 60 uur, maakt hem niets uit. Door zwangerschap kan ik niet koken en heb wekenlang niets in het huishouden kunnen doen; alles heeft hij overgenomen.
ik weet dat ik achter mijn kont moet opruimen, scheelt al de helft van het werk. Maar in de praktijk vergeet ik de helft
vies is het overigens nooit in huis, heeft mijn man zo'n hekel aan dus die stofzuigt rustig 3 keer per week. Zijn advies, gewoon doen. Is het veel werk even snel wat op te ruimen. Nee. Helemaal niet als je het bij houdt, maar het voelt voor mij als veel
dus dan denk ik 'morgen weer een dag'
ik ben wel van de was
dus elke zaterdag ga ik braaf alle was vouwen dat nog op zolder ligt (en als de rekken vol zijn eerder uiteraard) en dan nieuwe was op de rekken en dat is morgen droog: dus weer vouwen
dus dan is er ruimte voor de was tussendoor en als ik dan geen tijd (of eigenlijk vooral zin) heb; zaterdag komt vanzelf weer!

EmptyWords schreef:ik snap er niets van, gisteren visite, dus huis helemaal schoon, vandaag kon ik weer opnieuw beginnen, wat n bende! pfffff
maar de afwas is weg, de was hangt te drogen en ik heb weer gestofzuigd, donderdag gaat de dweil er weer doorheen
. En je raad het al dat gebeurt niet zovaak.MamaMiesje schreef:EmptyWords schreef:ik snap er niets van, gisteren visite, dus huis helemaal schoon, vandaag kon ik weer opnieuw beginnen, wat n bende! pfffff
maar de afwas is weg, de was hangt te drogen en ik heb weer gestofzuigd, donderdag gaat de dweil er weer doorheen
Gek is dat he?
Vroeger, toen ik nog bij mn ouders woonde, toen waren er van die kaboutertjes die dat allemaal deden.
Maar sinds ik op mezelf woon...geen kabouter meer te zien, hoewel mijn kinderen wel blijken te denken dat ze bestaan..
.Ik heb haar dus wel gevraagd hoe ze dacht dat de kleren schoon in haar kast kwamen ,de boterhammen gesmeerd,het eten s'avonds op tafel kwam.Wie de kippen,paarden ,varkens en de geit voerde en de rest van het dieren aantal.
) stofzuiger is bezig en het begint hier zowaar opgeruimd te raken. En nee er komt voorlopig geen bezoek