Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ittheclown schreef:Sorry maar ik vind de hierbovenstaande oplossingen.. geen oplossingen.. zijn planten die niet handig zijn voor een moestuin. Eigenlijk als je erbij nadenkt is het toch belachelijk dat je je EIGEN tuin moet aanpassen aan de kat van iemand anders...
ittheclown schreef:Sorry maar ik vind de hierbovenstaande oplossingen.. geen oplossingen.. zijn planten die niet handig zijn voor een moestuin. Eigenlijk als je erbij nadenkt is het toch belachelijk dat je je EIGEN tuin moet aanpassen aan de kat van iemand anders...
RaafSmits schreef:Friendly, ik denk dat je op mijn reactie duld.
Toch blijf ik erbij dat mensen veel schuld hebben aan het onrecht wat hun buitenkat wordt aangedaan.
Natuurlijk mág ieder normaal denkend mens dit nooit doen, máár we leven nu eenmaal in een maatschappij die én druk bevolkt is én waarbij de tolerantie naar elkaar nou ook niet meer zo vriendelijk is als vroeger.
kleiner spul hebben wij in bloembakken aan de schutting (bv lente ui) RaafSmits schreef:ittheclown schreef:Sorry maar ik vind de hierbovenstaande oplossingen.. geen oplossingen.. zijn planten die niet handig zijn voor een moestuin. Eigenlijk als je erbij nadenkt is het toch belachelijk dat je je EIGEN tuin moet aanpassen aan de kat van iemand anders...
Helemaal mee eens, en dat zeg ik als groot kattenliefhebber!!
RaafSmits schreef:Nee, ik zal het nooit accepteren maar snap gewoon sommige katteneigenaren niet.
Ik hoor nl nog al eens wat reacties van andere kattenliefhebbers als hun kat sláchtoffer is geworden van dit soort zieke acties en écht die huilen dikke tranen, en natuurlijk kan je op zo een moment niet zeggen "eigen schuld dikke bult " maar toch, ik dénk het vaak wel.
Het is alleen zo diep triest voor de kat die hier de dupe van is geworden.
Dáár kan ik me kwaad om maken......het was niet nodig geweest als iedere diereneigenaar zijn of haar verantwoordelijkheid gewoon eens neemt.
Ik heb meer dan 30 jaar honden gehad, best veel tegelijk, maar de laatste 13 jaar niet meer.
Omdat ik het vertik om met zo een poepzakje te veld te gaan.....maar ik snáp het wel!!!
Nu droom ik gewoon van het moment dat ik ooit weer eens beschik over een grote lap eigen grond.
Reken maar dat er dan weer honden rond zullen struinen, maar nu???
Nee, dankjewel.

vuurneon schreef:Raaf:
Maar voer fijn je kruistocht ergens andersopen een topic erover, maar vervuil het topic van de ts hier niet mee. Dat is jammer.
Lee; verkopen dierentuinen dat?