Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
xPabloBokt schreef:Ik ben zelf nog lang niet toe aan een nieuwe telefoon (begin augustus mijn S4 Black Edition gekocht), maar ik vind het bij de S6, buiten de verder fantastische technische specificaties, erg jammer dat het geheugen niet uitbreidbaar is. Hierdoor zit je noodgedwongen vast aan een gelimiteerde opslag, ofwel in je telefoon ofwel in die cloud, of beiden. Daarnaast vind ik persoonlijk het gebruik van een cloud helemaal niet prettig en heb ik ontzettend veel muziekbestanden op mijn telefoon in .flac formaat (bestanden van 30mb per liedje) waardoor ik eigenlijk geen keus heb buiten het neertellen van ontzettend veel geld voor 128gb intern geheugen, aangezien niet alleen die muziek (die nu al heel mijn externe SD van 32gb inneemt), maar ook alle apps, foto's en andere zooi die je op een telefoon hebt staan erbij moet.
Ook vind ik het erg jammer dat de telefoon niet "hufterproof" is zoals een vriend van me en ik dat zeggen (water- en stofdicht), en dat je niet bij de accu kunt. Ik heb ook al naar de specs van de S7 gekeken, maar Samsung lijkt van plan te zijn om deze manier van opslag door te voeren, al wordt de S7 wel water- en stofdicht.
Dus, voor mij wordt het ofwel de overstap naar de S5 eind volgend jaar (ik loop toch al een, inmiddels bijna twee modellen achter) of een Sony Xperia Z... (ligt eraan welk nummertje er dan uit is). Vind het alsnog wel erg jammer, ben heel erg gesteld op mijn Samsung.
Dimphyl schreef:ik heb nu de s4, mag in juli mijn abonnement verlengen. zit sterk te twijfelen tussen s5 & s6. lees op verschillende sites dat de 5 meer aan kan qua vallen ed. dan de 6, iemand enig idee of dat waar is?
mijn s4 heeft een paar weken terug een duikvlucht gemaakt, en doordat er op dat moment geen hoesje rond zat zitten er jammer genoeg barsten in. hij heeft het bijna 2jaar volgehouden, is meerdere malen hard gevallen..
xPabloBokt schreef:Ook vind ik het erg jammer dat de telefoon niet "hufterproof" is zoals een vriend van me en ik dat zeggen (water- en stofdicht), en dat je niet bij de accu kunt. Ik heb ook al naar de specs van de S7 gekeken, maar Samsung lijkt van plan te zijn om deze manier van opslag door te voeren, al wordt de S7 wel water- en stofdicht.
manzano schreef:Ik mag al lang verlengen....... maar ik wacht eerst tot ie in de winkel ligt om eens te kunnen bekijken. Ga niet zoiets duurs bestellen zonder dat ik überhaupt weet of hij fijn in de hand ligt etc.
Hoorde al wisselende reacties daarover.
Eleionomae schreef:Ik heb op mn s4 maar een heel klein micro sdtje can 8 gb er in, dus 32 gb of 64 zou voor mij meer dan genoeg zijn.
Volgens mij mag ik vanaf 4 april verlengen. Bij vodafone (kan vanaf 4 maand van te voren tegenwoordig zag ik) dus ik gok dat ik volgende week even ga kijken wat ze me aanbieden
heb nu red essential (300 belmin, onbeperkt sms en 1gb internet) maar zou best wat meer belminuten en mb's willen hebben.
Ik twijfel heel erg tussen de gewone en de edge, maar ik zie tot nu toe niet de meerwaarde van de edge in in combi met het enorme prijsverschil, dus neig toch iets meer naar de gewone s6
FemkeUtah schreef:Ja dat scheelt, dan ben je daar al beetje op voorbereid maandelijks![]()
Maarja van de andere kant denk ik,
Ik pis altijd naast het potje qua telefoon, als ik de iphone 4 eindelijk hebben vriendinnen een week later de Iphone 6... zulke dingen, ik dacht laat ik is een keer meedoen! Haha