Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Jolliegirl schreef:_San87_ schreef:Maar je vraagt wel naar feiten dat het niet mag. Right...
Misschien beter de reacties voor mij lezen.
Daar word gezegd dat het niet mag...
En ik vraag: waarom dan niet? Kom eens met feiten....
Ik wist ook niet of de foto zelf gemaakt was e.d
Maartje1990 schreef:Citaat:maar zelfs als ze hem niet zelf heeft gemaakt heeft iemand hem gemaakt waarvan we hoogstwaarschijnlijk zouden kunnen aannemen dat dat niet de eigenaar van de webshop zal zijn.
Ik kon het niet laten om het even te googlen, ondertussen gevonden. Ondanks dat ze je mailtje (neem ik aan?) ontvangen en gelezen hebben hebben ze vandaag met die foto hun ruitersportzaak op marktplaats gezet. Ik vind het toch erg onfatsoendelijk. Het was webshop ruiterplus neem ik aan?
Maartje1990 schreef:Jolliegirl schreef:
Misschien beter de reacties voor mij lezen.
Daar word gezegd dat het niet mag...
En ik vraag: waarom dan niet? Kom eens met feiten....
Ik wist ook niet of de foto zelf gemaakt was e.d
maar zelfs als ze hem niet zelf heeft gemaakt heeft iemand hem gemaakt waarvan we hoogstwaarschijnlijk zouden kunnen aannemen dat dat niet de eigenaar van de webshop zal zijn.
Ik kon het niet laten om het even te googlen, ondertussen gevonden. Ondanks dat ze je mailtje (neem ik aan?) ontvangen en gelezen hebben hebben ze vandaag met die foto hun ruitersportzaak op marktplaats gezet. Ik vind het toch erg onfatsoendelijk. Het was webshop ruiterplus neem ik aan?
Dus ze gebruiken je foto en verwachten ook nog eens dat je klant bij hun wordt?
Ik zou ze een vriendelijk mailtje terugsturen met A) de link naar het wikipedia-artikel over Copyright en B) de mededeling dat je die foto toch écht weg wilt hebben en anders stappen gaat ondernemen. Zijn ze nou helemaal