Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ponypret123 schreef:chanicha schreef:
Itunes hoeft toch niet? Soundcloud kan toch gewoon op iphone? Want ik vind itunes ingewikkeld
QuanneH schreef:TS, weet je al wat je gaat kiezen?
... Hoe kan spotify nou ingewikkeld zijn? Het is echt super simpel. Je moet bij nieuwe dingen natuurlijk wel even de moeite nemen om te leren hoe het werkt.
Ik ben echt een stumper met dingen vasthouden en alles wat ik aanraak valt uit mijn handen en mijn iPhone heeft al heel wat traptredens en vloeren overleefd
Krassen heb ik wel, maar dat komt omdat ik de screenbeschermers er steeds afsloop..
.
. 
SheeNegro schreef:Ik heb niet alles gelezen maar wat nog een voordeel is:
Je kunt je iPhone koppelen aan je iPad dwz:
-Foto's die trekt met de iPhone komen automatisch op de iPad en andersom Kan met Android ook
-agenda is op iPad en iPhone gekoppeld, altijd je agenda up to date bij je! Kan met Android ook
-door de nieuwe software kun je je agenda delen met mede iOS gebruikers, je weer dus waar iedereen is!Kan je met Android ook doen, dmv exchange email accounts
-je kunt met je iPad je iPhone zoeken of omgekeerd als je hem kwijt bent Google biedt die optie ook aan
-iMessage komt ook op de iPad terecht Telegram, Facebook, Skype?
-FaceTime werkt zoveel beter dan Skype Misschien, Skype werkt ook prima
-geen last van overbodige reclame Adblocker op je telefoon, of je betaald voor de app
-heb je een browser open op je iPhone die je op je iPad wilt raadplegen, kan dat gewoon heel simpelMoet je wel een iPad hebben
Duidelijk, ik ben verknocht aan Apple. Heb net met kerstmis de gewone 4 gekregen, een gereviseerde, dwz een nieuwe die stuk was, terug gemaakt is en opnieuw te koop is gezet.
Ik kan inderdaad de laatste software niet updaten op de iPhone, maar omdat hij gekoppeld is aan mij. iPad is dat helemaal niet nodig

Quad schreef:SheeNegro schreef:Ik heb niet alles gelezen maar wat nog een voordeel is:
Je kunt je iPhone koppelen aan je iPad dwz:
-Foto's die trekt met de iPhone komen automatisch op de iPad en andersom Kan met Android ook
-agenda is op iPad en iPhone gekoppeld, altijd je agenda up to date bij je! Kan met Android ook
-door de nieuwe software kun je je agenda delen met mede iOS gebruikers, je weer dus waar iedereen is!Kan je met Android ook doen, dmv exchange email accounts
-je kunt met je iPad je iPhone zoeken of omgekeerd als je hem kwijt bent Google biedt die optie ook aan
-iMessage komt ook op de iPad terecht Telegram, Facebook, Skype?
-FaceTime werkt zoveel beter dan Skype Misschien, Skype werkt ook prima
-geen last van overbodige reclame Adblocker op je telefoon, of je betaald voor de app
-heb je een browser open op je iPhone die je op je iPad wilt raadplegen, kan dat gewoon heel simpelMoet je wel een iPad hebben
Duidelijk, ik ben verknocht aan Apple. Heb net met kerstmis de gewone 4 gekregen, een gereviseerde, dwz een nieuwe die stuk was, terug gemaakt is en opnieuw te koop is gezet.
Ik kan inderdaad de laatste software niet updaten op de iPhone, maar omdat hij gekoppeld is aan mij. iPad is dat helemaal niet nodig
Ik kon het even niet laten.
NynkeMarit_x schreef:Niet alles gelezen sorry als ik iets dubbel zeg...
Mag ik even heel hard lachen om de mensen die denken dat een iPhone lange batterijduur heeft? Momentje stilte voor mijn iPhone 4s dan... Bent echt ontzettend blij met t dingetje en er zijn erg veel leuke hoesjes. Maar die batterij.... Gadver wat een gedoe. Heb me laten vertellen dat je de batterij van een iPhone niet zelf kan vervangen omdat hij vast zit aan het scherm wat maakt dat je naar een professioneel persoon moet en al gauw 50-100 euro kwijt bent.
Heb mijn iPhone 2e hands op marktplaats gekocht van een man die zei dat hij m een maand had gebruikt. Inmiddels heb ik m bijna 2 jaar en doet ie t nog prima.. Op de batterij na. Vandaag had ik 3 uurtjes les op school en m'n telefoon is 2 keer uitgevallen terwijl die net 2 uur van de lader af was en daarvoor 100% was. Hij kan gewoon van 70% naar 1% als hij er zin in heeft en zodra ik stekker d'r in stop is t klaar en is die weer 68%. Moet je wel 24/7 een lader bij je hebben dus..
Dit was gisteravond
[ [url=m/wITh1Z.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit was 10 seconden later toen ik de lader er in deed
[ [url=m/w44B9R.jpg]Afbeelding[/url] ]
kijk maar eens tutorials op youtube! Voor een paar euro heb je al een nieuwe batterij.
camera en batterij vind ik enige plus punt