Welke Huawei???!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Yenni

Re: Welke Huawei???!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-14 20:50

Oke duidelijk.

Bonnyyyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-14 20:56

Huawei ascend p7 heb ik zelf en een goed beeld er van.
Mijn broertje heeft de p6, al 2 x scherm stuk(vriend heeft er op gestaan en een hwftruck er over heen gereden) en beide keren heel snel gemaakt. Via de service met verzekering van dat bedrijf en zijn vriend.

barbar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-14 21:20

Ik heb ook de p6, en als ik weer een ander mag ga ik voor een opvolger, dat kan de p7 zijn maar miss ook een nieuwere versie aangezien ik nog ruim een jaar met deze moet doen.

Yenni

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-14 22:14

Oke dankjewel

felicity

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-14 22:29

Toen mijn Samsung een sterretje had opgelopen en gemaakt werd.
Heb ik een hoerindewei :') als leentoestel gekregen. Wat vond ik dat een vreselijk toestel.
Hij was traag voornamelijk met appen. Ik was al 3 zinnen verder en dan had hij net 2 woorden af.
Ik miste ook echt de onthou functie van de rekenmachine en nog wat kleine dingentjes.
Ik was dan ook erg blij toen ik na een week mijn Samsung weer terug had.

Tieme

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-14 23:15

Janine1990 schreef:
Daarom vind ik een persoonlijke ervaring zo relatief. Zo'n bedrijf kan onderscheid maken in de merken. Letterlijke woorden waren: Samsung of Apple, de rest is een en al ellende wat betreft reparaties en hardware problemen.
)

Hier hebben we op ons werk allemaal een samsung. Wat een ellende zeg. Traag, veel uitvallers, zeeeeeer slechte service van samsung bij problemen enz.
Echt geen aanrader. Het is dat ze zoveel geld gekost hebben maar het liefste hadden ze alles vandaag nog vervangen door een ander merk.

Bij mijn nicht op het werk hetzelfde. Ook allemaal samsung en dezelfde ellende.

TS:gewoon voor huawei gaan. Ik heb een ascent y700 (dacht ik ). Zou gelijk staan aan een samsung alleen stukken goedkoper. Ik ben erg iig erg blij mee. Ook een zeer goede service. Stukken beter dan van samsung.

KleinBoefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-14 23:40

Ik heb een huawei g6. Ik ben er zelf heel blij mee. 2 jaar geleden overstap gemaakt van samsung naar huawei en ben hier erg tevreden over. Heb mijn telefoon wel al een paar keer laten vallen, paar beschadigingen aan de randjes(eigen schuld, geen hoesje erom..) maar verder is alles nog prima. Ik zou een huawei zeker aanraden maar iedereen zijn eigen keus en smaak.

Yenni

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-15 00:06

Oke ik hou heel erg van afgeronde hoeken. Alle 4 welke huawei raden jullie me dan aan? De ascend p7 heeft alleen boven... Em vind de kleur rand niet zo mooi.... Groetjes!