creatief! auto pimpen + tunen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Latruda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 22:48

Ik meld mij ook.

Dit is onze nieuwste aanwinst.
Afbeelding

En dat moet uiteindelijk zoiets worden..
Afbeelding

kiwiwitje

Re: creatief! auto pimpen + tunen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 22:53

Oeh! Gaaf! Aanmelden bij ANVT tegen die tijd?! Kun je off road op evenementen. Erg leuk!!

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 22:56

ikke schreef:
loez schreef:
Auto dame hier :').
Mijn eerste grote liefde heb ik helaas niet meer! Origineel BMW 318TI. 2.5 6 cilinder ingelegd. Deze liep helaas kapot waardoor er een 2 liter 6 lijn in terug kwam. Verlaagd, originele M3 wielen erop en compleet origineel M3 interieur!

Dat was echt mijn baby en mis mijn beemert nog elke dag :)

Gelukkig is het ook mijn hobby :)

Wat heb je gedaan om een 6-pitter kapot te draaien??? Die blokken hebben toch niet de neiging om het bij de eerste de beste scheet die verkeerd zit op te geven.

san4nie schreef:
Oef, gevaarlijk om hier te zeggen, maar vind veel "gepimpte" al snel op een zeumpie bak lijken. De betekenis van het woord zeumpie kun je wel raden denk ik. Zelf vind ik het ook enorm zonde van m'n geld om vanalles aan m'n auto te doen om hem er cooler uit te laten zien, het ding staat er vooral omdat ie zo verrekte handig is. Dus mijn autootje krijgt geen vleugels, dure velgen of van die irritante lampen. Het enige wat ik aan m'n auto heb gedaan is een missend embleempje op de voorkant geplakt.
Maar, dat is natuurlijk mijn persoonlijke mening en iedereen moet doen wat ie leuk vindt!
Ik weet natuurlijk ook niet wat je van plan bent, maar ik vind iets met wat stijl wel heel mooi.
Mijn vriend heeft twee mooie oldtimers, dat vind ik gaaf!

Ik heb een oude Pinda op scorpion velgjes _O- _O- Die zaten erop toen ik het Frummel kocht, maar ik had toen wel zoiets van: die velgjes, die doen 't! Ik zocht een specifieke kleur en motortype en vond deze om de hoek MET leuke velgen :D :D Die velgen zijn waarschijnlijk nog haast duurder dan wat ik voor het hele Frummel heb betaald.

Niets eigenlijk... Letterlijk! Het blok kwam uit een BMW waar aardig wat mee gedrift was, wij hebben hem gewoon zo omgelepeld... Er vanuit gaande dat de ketting nog wel meekon, helaas liep deze eraf na een kleine 3 maanden.... Kan er nog boos om worden! Die wagen liep als een malle met de 2.5! De 2.0 had puur alleen het geluid, maar was net zo traag als de 318TI! :(

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 23:04

loez schreef:
Niets eigenlijk... Letterlijk! Het blok kwam uit een BMW waar aardig wat mee gedrift was, wij hebben hem gewoon zo omgelepeld... Er vanuit gaande dat de ketting nog wel meekon, helaas liep deze eraf na een kleine 3 maanden.... Kan er nog boos om worden! Die wagen liep als een malle met de 2.5! De 2.0 had puur alleen het geluid, maar was net zo traag als de 318TI! :(

Je weet dat een bak mishandeld is en dan trek je niet even het blok open als je het toch in handen hebt??

Die 2.0 is inderdaad niet echt wat; aardig maar meer ook niet.
Ik had lang geleden een Kadett GT met een korte bak en een gewone 1.6I maar die liet de toenmalige BMW 3-serie achter bij het stoplicht.

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 23:13

Niet gedaan nee :) omdat de wagen waar hij uit kwam verder ook prima liep :). Buiten dat hebben we geen kosten gemaakt hoor haha! Mijn vriend is auto monteur en werkt hier in ook voor zichzelf, en hadden de blokken liggen, dus al met al maakte het niets uit! Zou in het vervolg wel zeker willen weten dat het heel blijft :'). Puur omdat ik te verliefd was op m'n 2.5 blok!

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 23:21

loez schreef:
Niet gedaan nee :) omdat de wagen waar hij uit kwam verder ook prima liep :). Buiten dat hebben we geen kosten gemaakt hoor haha! Mijn vriend is auto monteur en werkt hier in ook voor zichzelf, en hadden de blokken liggen, dus al met al maakte het niets uit! Zou in het vervolg wel zeker willen weten dat het heel blijft :'). Puur omdat ik te verliefd was op m'n 2.5 blok!

Leer voor de volgende keer :D

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 23:32

Zeker :') al komt er nu geen BMW voorlopig :)

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 00:12

loez schreef:
Zeker :') al komt er nu geen BMW voorlopig :)

Tja, er is genoeg leuks gebouwd in de loop der jaren.
D'r staat nog een leuke Rolls Royce voor goed 5k op internet 8-) Ik zit toch wel redelijk op m'n handen om niet te gaan kijken want ik vrees dat ik 'm dan ook meeneem en ik heb helemaal geen ruimte voor nog zo'n grote auto......

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 00:17

Dat heb ik ook hoor! Auto verkoop sites zijn voorlopig nog even verboden toegang :D wil ook alles meenemen wat me aanstaat :')

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 00:26

Mijn favoriete auto is een Jaguar E-type, liefst in rood, met zo'n mooie lange neus en een haaiensnoet. Deze dus:

http://enginestars.com/wp-content/uploa ... pe-red.jpg

Ik heb hem een keer te koop zien staan, voor het dubbele van de prijs waar ik mijn Ford Feest van heb gekocht, maar ik ben technisch niet zo handig om hem ook te onderhouden. En dan kijk ik nog een keer heel goed (met name naar mijn bankrekening) en zie drie paarden op stal staan die de nodige aandacht en middelen vragen, en weiger dan ook maar om een cent uit te geven en nog meer tijd te besteden aan een auto, als ik daarmee mijn drie dames tekort ga doen qua tijd, verzorging en medische hulp, mocht dat nodig zijn.

Dus mijn droom zal altijd een droom blijven. En deze droom begraaf ik met liefde, omdat de paarden me dierbaarder zijn dan menige auto....getuned, gepimpt of niet. :D

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 00:34

Die zie je ook niet veel meer cassidy!!

Voor TS btw; kijk even op autostyle.nl
Daar staan enorm veel dingen op! Verschillende prijs klasses! Alles voor interieur en exterieur! Zo kun je misschien ideeën op doen!

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 00:38

loez schreef:
Dat heb ik ook hoor! Auto verkoop sites zijn voorlopig nog even verboden toegang :D wil ook alles meenemen wat me aanstaat :')

Hahah dat heb ik ook.
Dikke audi's, mooie BMW, een mooie golf 6 r

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 00:45

Leuk autotopic :D

Ik ben een geboren Vw liefhebber
heb zelf een witte Vw touran
nig standaard zal ongetwijfeld volgend jaar wat aan gebeuren maar voor nu mn mooie bakkie

Afbeelding

Afbeelding

En mn mannie auto is een witte Vw passat 3 c

Afbeelding

Afbeelding

We hebben zelf een brug dus kunnen veel zelf sleutelen

Afbeelding

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 01:05

Wit <3 ik houd van wit! Mooie wagens!! Ook jullie delen dezelfde hobby zo te zien? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 02:13

Wat gaat het hard hier!! Autostyle had ik inderdaad al gekeken! :) eerst morgen in het tussenuur met mn mede-monteurtjes even naar de mediamarkt kijken naar een andere radio en kijken welke subwoofers ze hebben staan! :) Dan even flink sparen sparen sparen en in het voorjaar maar eens kijken hoe en wat! Ik vind een voorspoiler wel errug leuk en misschien wel een leuk alternatief voor het verlagen. Als ik de broer van m'n vriendje zie hannessen met z'n verlaagde mx5'je dan wil ik dat echt niet hoor, haha!

zivazoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 02:30

mag ik me hier ook melden?
Ik ben gek op autos maar heb er nog niet veel verstand van helaas. Maar we zijn nou bezig met mijn nieuwe auto. Vooral mijn vader dus.
De motor was stuk dus daar zit nou een nieuwe in. Hopelijk start hij binnen een paar dagen. Moet nog veel aan gebeuren
Het is een opel astra gsi van 1994

Afbeelding

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 09:05

Cassidy schreef:
Mijn favoriete auto is een Jaguar E-type, liefst in rood, met zo'n mooie lange neus en een haaiensnoet. Deze dus:

http://enginestars.com/wp-content/uploa ... pe-red.jpg

Ik heb hem een keer te koop zien staan, voor het dubbele van de prijs waar ik mijn Ford Feest van heb gekocht, maar ik ben technisch niet zo handig om hem ook te onderhouden. En dan kijk ik nog een keer heel goed (met name naar mijn bankrekening) en zie drie paarden op stal staan die de nodige aandacht en middelen vragen, en weiger dan ook maar om een cent uit te geven en nog meer tijd te besteden aan een auto, als ik daarmee mijn drie dames tekort ga doen qua tijd, verzorging en medische hulp, mocht dat nodig zijn.

Dus mijn droom zal altijd een droom blijven. En deze droom begraaf ik met liefde, omdat de paarden me dierbaarder zijn dan menige auto....getuned, gepimpt of niet. :D

Ik wilde zo'n auto kopen, een 12-pitter, maar ik mocht 'm niet kopen van de garagist omdat die 12-pitters blijkbaar niet zo betrouwbaar zijn.
Onderhoud is een punt bij dergelijke auto's. Niet zozeer de onderdelen (vrijwel alles is nog te koop) maar de specifieke kennis en de tijd om zo'n bak aan de praat te houden.
Maar z'n opvolger staat hier wel op de lijst van mogelijkheden:
Afbeelding

MyKayleigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 09:26

Mag ik me ook melden?
Hier samen met vriendlief ook fan.
gaan ook naar meetings, automaxx en allebei lid van een autoclub :-)

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 09:28

Leuk! Wat rijden jullie MyKayleigh? :)

MyKayleigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 09:29

Mijn vriend rijd Honda en ik Renault

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 12:21

:7
loez schreef:
Wit <3 ik houd van wit! Mooie wagens!! Ook jullie delen dezelfde hobby zo te zien? :)

Ik heb mn vriend aangestoken hij was meer van de trekkers :D
Ik kom echt uit een auto familie, we gaan ook elk jaar gezamenlijk naar het vw treffen is Oostenrijk

lovemyhorse1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 12:43

http://www.mijnalbum.nl/Foto540-IR84U6CD.jpg

Ik wil me hier ook melden.
Mijn vent is helemaal gek van getunde en gepimpte auto's.
Hij had eerst een BMW die helemaal uitgebouwd was met allerlei skirts enz.
Dat beest dat reed als een tierelier maar we gebruikten dat beest maar een paar keer per maand en voor de verder rest stond ie in de garage onder een doek.

Nu hebben we een Dacia Duster en daar hebben we niet zoveel aan gedaan.
Mijn vent heeft er dikke velgen en banden onder gezet en nu wil hij eigenlijk een bul-bar voorop en van die tubs aan de zijkant onder.

En ik rij gewoon in een Ford Ka titanium uitvoering van 2010.

PreHungaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 12:52

Hee leuk! Ik had al eens eerder gezocht op zo'n soort forum maar nooit gevonden. Ik zal zo eens wat foto's van onze auto's opzoeken ;)

PreHungaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 13:10

Hierbij *\o/*

Allereerst de Golf van mijn vriend, ik het begin vond ik het een enorme sjakenbak, maar hij rijd heeeeerlijk!
Alleen een beetje frustrerend dat hij qua power wel een trailer mag trekken, maar het niet kan :')

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En dan mijn Opel Corsa 1,2, niet echt spectaculair, ben alleen wel blij met mijn velgen :)
Spiegels zijn in dezelfde kleur als de velgen gespoten
Afbeelding
Afbeelding

Zo ziet mijn auto er meestal uit, twee keer per dag naar mijn paarden door een modderpad... :o
Hier met net nieuwe velgen ;)
Afbeelding

PreHungaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 13:11

lovemyhorse1 schreef:
http://www.mijnalbum.nl/Foto540-IR84U6CD.jpg

Ik wil me hier ook melden.
Mijn vent is helemaal gek van getunde en gepimpte auto's.
Hij had eerst een BMW die helemaal uitgebouwd was met allerlei skirts enz.
Dat beest dat reed als een tierelier maar we gebruikten dat beest maar een paar keer per maand en voor de verder rest stond ie in de garage onder een doek.

Nu hebben we een Dacia Duster en daar hebben we niet zoveel aan gedaan.
Mijn vent heeft er dikke velgen en banden onder gezet en nu wil hij eigenlijk een bul-bar voorop en van die tubs aan de zijkant onder.

En ik rij gewoon in een Ford Ka titanium uitvoering van 2010.

Gaaaf! Die rode randen :j