Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
KimD schreef:Bij mij niet, ik ben perfect wat onderhoud betreft, ik kan heel veel zelf dus mijn auto krijgt meer onderhoud dan een reguliere auto. Daarbij ben ik niet de enige oud-Twingo eigenaar die zulke diepe haat voelt. Er is een heel forum over met héél véél klachten over de Twingo.
Ouwe, ik heb het inderdaad over de oude versie, niet de nieuwe, maargoed het blijft Renault. En aangezien we ook een megane hebben gehad die flut was ben ik niet meer zo'n Renault fan.
Stephanie_M schreef:Ik zie Audi A1 en Fiat 500 voorbijkomen, niet echt in TS haar prijsklasse
het is natuurlijk logisch dat zo'n kleine auto niet te vergelijken is met zo'n bmw maar het zou wel fijn zijn als die een beetje vlot optrekt.
chaanttaall schreef:Wauw bedankt voor alle reacties!
Ik heb gisteren veel op marktplaats rondgekeken en ik heb daar een erg mooie lichtblauwe toyota aigo gezien, dit is dus een goede auto? Hoe gaat het met het optrekken van deze auto? Trekt die een beetje snel op? Wij hebben thuis een bmw Z4 en een bmw M5 sport deze trekken snel op daar hou ik wel vanhet is natuurlijk logisch dat zo'n kleine auto niet te vergelijken is met zo'n bmw maar het zou wel fijn zijn als die een beetje vlot optrekt.
Ik ben helemaal verliefd op de fiat 500 maar die valt inderdaad helaas buiten mijn budget.
De rest van de auto's heb ik nog niet bekeken, ga ik zeker nog even doen!
Ik zag net trouwens een toyota yaris rijden, is dat een goede auto?
Mijn schoonmoeder heeft een peugeot 107, die vind ik niet fijn kwa optrekken.
Verdere suggesties zijn natuurlijk altijd welkom!
laura1987 schreef:KimD schreef:Bij mij niet, ik ben perfect wat onderhoud betreft, ik kan heel veel zelf dus mijn auto krijgt meer onderhoud dan een reguliere auto. Daarbij ben ik niet de enige oud-Twingo eigenaar die zulke diepe haat voelt. Er is een heel forum over met héél véél klachten over de Twingo.
Ouwe, ik heb het inderdaad over de oude versie, niet de nieuwe, maargoed het blijft Renault. En aangezien we ook een megane hebben gehad die flut was ben ik niet meer zo'n Renault fan.
Hier nog 1. Wij hebben een nieuwe twingo gekocht en deze voor de garantie afliep ( dus met 1,5 jaar) ingeruild. We durfden hem niet te rijden buiten de garantie omdat er al zoveel mis mee was.
Mijn ma heeft ook een twingo en ook deze was nieuw aangeschaft, deze doet het wel iets beter maar heeft af en toe behoorlijke klachten.
Bij beide betreft het de op een na nieuwste twingo
Dreamy schreef:Ik heb best een tijd plezier gehad van een leuke Daihatsu Cuore.
Zo een type:
[ [url=m/a3kxnv.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik vind ze serieus heel schattig, maar het reed ook nog eens lekker en voelde toch best ruim als je erin zat!
Alleen denk ik dat je voor jouw bedrag toch wel een leukere auto kunt krijgen
Weinig poespas, wat er niet aan zit kan ook niet kapot gaan. Ik hou van mijn japanner
Lous schreef:Begin absoluut NIET aan het oude type Ford Ka. Deze roesten letterlijk onder je kont vandaan!!!
Heb al heel wat verhalen van monteurs en ex-eigenaren mogen aanhoren.
Ik heb zelf een oude Corsa uit 1996. Ziet er nog netjes uit. Geen moderne auto, maar mag nog zeker gezien worden. Ik heb er niet veel voor betaald,rijd toch zuinig en ik ben dus niet veel aan wegenbelasting kwijt.
bijna niks eigenlijk.
en was niet duur.
(ligt wel een 1.4 motor in en niet een 1.2 die er vaak standaard in zitten.) ikke schreef:Stephanie_M schreef:Ik zie Audi A1 en Fiat 500 voorbijkomen, niet echt in TS haar prijsklasse
http://www.autowereld.nl/fiat/500/500-l ... tails.html
Jawel hoor, er staan genoeg 500-tjes te koop binnen het budget van TS![]()
Maar ook de nieuwe 500 past binnen het budget, al is dat iets beter zoeken.