Welke provider voor internet+televisie?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Tierania_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 14:41

Wij hebben Ziggo internet + tv voor € 39,95 gewoon laagste pakket.
Prima tv kijken en internetten.

Wij hebben wel op de boven verdieping zeer slecht bereik via wifi. Terwijl mijn ouders KPN hebben en ik dan tot zelfs een paar meter van ons huis nog goed bereik had. Ik heb daar over gebeld met Ziggo waar zij zeggen ja je kan ook maar 5 meter ervan af goed bereik hebben. Nou sorry hoor als ik dat geweten had :+

Tierania_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 14:42

Jans schreef:
Ziggo heeft wel goede modems tegenwoordig, ik kan tot op zolder in mijn nieuwbouwhuis gewoon prima draadloos op mijn Ziggomodemrouter :)

Heel raar, bij ons is dit juist het grote probleem :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 14:43

Weet niet of iemand Tele2 hier als optie heeft genoemd, maar wij zijn er enorm ontevreden over.. We hebben het nu één jaar, en in dat hele jaar hebben we ongeveer twee maanden storingloos kunnen tv kijken. Ze wisselen eens in de zoveel tijd een keer een modem om, maar dat helpt eigenlijk niet, verder doen ze bar weinig aan service. Ik raad ze enorm af.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 14:44

Jans schreef:
Ziggo heeft wel goede modems tegenwoordig, ik kan tot op zolder in mijn nieuwbouwhuis gewoon prima draadloos op mijn Ziggomodemrouter :)

Geen verkapte reclame maken he ;)

Ik kan op 3 meter afstand van mijn Ziggomodem van 3 maanden oud soms geeneens bereik hebben }:0

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 14:46

Hangt er wel een beetje vanaf of je een cisco of een ubee hebt, toen ik nog cisco had vond ik het bereik ook rük :=

maaikemuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 15:01

Ik ben al jaren een tevreden Telfort klant. Internet en televisie en het kost mij 33 euro in de maand en zelden klachten. Wanneer er klachten zijn worden deze snel opgelost, zelfs mogelijk viade FB-chat. Telfort zit op het KPN-netwerk en als ik de spullen en kwaliteit bij de buren bekijk is het exact hetzelfde.

Ziggo heb ik niets dan ellende mee gehad. Wel een telefoongesprek waar je even stil van wordt en je je afvraagt of ze het ooit gaan snappen:
Ik bel met de telefoon van mijn ouders om aan te geven dat mijn modem het niet meer doet en dat ik niet kan bellen en internetten. Mijn ouders hebben ook Ziggo en derhalve kan ik gratis naar ze bellen. Na een halve week een duur 0900 nummer te hebben gebeld zonder oplossing was mijn beltegoed op.
'goedemiddag met ..... Van Ziggo, waarmee kan ik u helpen?'
'met ...., mijn modem werkt nog altijd niet.'
'maar u belt wel met een Ziggo-nummer'
'ja, ik bel bij iemand anders, want ik heb geen telefoon en internet'
'wat is dan het probleem?'
'mijn modem werkt niet en ik kan niet bellen en op het internet'
'maar u telefoneert momenteel met een Ziggo-nummer'
'dat is het nummer van mijn ouders'
'maar om u te helpen moet u toch echt met uw eigen telefoon bellen'

Kansloos......

Choiix

Re: Welke provider voor internet+televisie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 15:27

Huh wtf, dat is gewoon een kwestie aan hun kant van even de juiste relatie er bij pakken :/ Dat is het nadeel, je krijgt niet altijd de personen aan de lijn die de juiste kennis hebben om jouw specifieke probleem op te lossen :)

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 16:56

Hebben mensen ook meerdere tv's aangesloten? Wij hebben nu bij KPN 2 ontvangers, maar willen er 3. Bij Telfort lijkt dit niet te kunnen?

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 16:58

Ik kan het wel bij xs4all, maar heb het niet want heb het niet nodig.

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 17:02

Oke, ga eens kijken, thx.

Wij hebben woonkamer en onze slaapkamer, maar zoonlief kan geen tv kijken. Vroeger trokken we alles gewoon door en inderdaad hadden wat betere kabels dan, dat scheelde toen al.

Maar goed, twijfel ook over zenderaanbod. Extra pakket is nog steeds leuk en we maken er wel gebruik van, maar dat ze zenders zomaar verwijderen vind ik echt 10x niks. Wij keken naar Honkbal en basketbal etc.

Choiix

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 18:01

Sowieso kan dat met een extra digitenne kastje. Daar betaal je alleen decoder huur voor, 4 euro per maand.

Alternatief is dat je een Motorola vip1853 of vip1963 van marktplaats trekt en gewoon aansluit.. Onofficiële limiet is namelijk 3 STB's :)

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 18:46

Bij xs4all ligt de type ontvanger aan je soort internet (glasvezel of niet) en snelheid. Dan krijg je of een extra zelfde als je 1e originele, of ze bieden digitenne aan (4 euro per kastje omdat de bruikleen van het kastje via kpn gaat) met max van totaal 4 ontvangers (dus je originele en 3 extra)

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 18:56

Ik heb internet en interactieve tv bij KPN. Zeer tevreden en mijn internet is supersnel. :D

Condor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-14 12:37

Nou ja, ik ben inmiddels gewoon enorm blij dat ik niet meer alles hoef te vergelijken en eigenlijk geen idee heb waar ik mee bezig ben. :+

Ik hoop dat het qua internet meevalt, maar ik zie hier ergens dat een andere router een wereld van verschil zou maken?

Wat ik wel een groot pluspunt vond, de live chat! Heb via die chat alles kunnen regelen, al mijn vragen werden keurig beantwoord, hartstikke makkelijk allemaal! Zelfs toen ik vroeg het pakketje een dag voor de aanvang vh contract op mijn huidige adres te laten bezorgen, geen probleem allemaal. Ik vind helemaal mooi. :D