Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
denk dat ik nu nog steeds erg hoog zit qua kosten, hopelijk krijg ik gewoon lekker veel geld terug aan het einde van het jaar
Kostolany schreef:Ik heb ook zn systeem als jij gehad. Super onbetrouwbaar. Bij mij was het vreemde ik was ook nooit thuis alleen slapen deed ik er en vaak ook weekenden weg. En moest bij betalen terwijl ik al een heel hoog voorschot betaalde. Mijn buurvrouw van de andere hoek was altijd thuis en had het altijd koud was bloedheet in het huis en die kreeg geld terug. IK ging verhaal halen hoe dat kon? En kreeg droge antwoord dat ik dat zelf wel zou weten en dat ik maar moest bezuinigen? Waarop?? Want was er nooit en mijn buurvrouw wel.
1 jaar later bleek dat ze al jaren de huisnummers met verrekenen omruilde in het systeem...en dat ik dus al die tijd voor mijn buurvrouw bijbetaalde.....en terug krijgen..lang achter aan moeten zitten want tja...moest maar geduld hebben want ze konden het niet ineens betalen hoor. Leuk maar dat verwachten ze wel van mij toen. UIteindelijk...via rechtsbijstand alles terug gehad..was een leuk bedrag..banketstaaf was voor mijn oudere buurvrouw dat ze de na verrekening ook kreeg..dat voelde wel rot.
Die systemen blijken al jaren heel onbetrouwbaar ik zou vragen of een installatie bedrijf je eigen meter in je huis er tussen kan zetten en zelf op de verschillende apparaten eens een tester er tussen te zetten hoeveel die verbruikt. Zodat je meteen kan zien welke heel veel verbruikt gedurende de dagen en welke niet. Zodat je dat systeem kan vervangen.
.