wat voor een auto?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 18:49

ikke schreef:
Janine1990 schreef:
Tsjah Ikke, ik wil ook graag een auto waar ik in gezien mag worden... Die kan ik persoonlijk niet vinden voor 500 euro :P Ik ben tenslotte een vrouw... Eentje die van snel en mooi houdt.

Even op http://www.gaspedaal.nl gekeken; er stond zelfs een Volvo 850 tussen binnen dit budget dus niet zeggen dat het er niet is........

Afschuwelijk lelijke auto, zou er dood niet in gevonden willen worden...

En ik denk niet dat het merk dat ik rij synoniem staat voor auto waar je écht in gezien mag worden :P Niet dat men er dood niet in gevonden zou willen worden. Maar het is geen topklasse auto :') Geen wonder ook voor dat geld... Dan moet je nu eenmaal concessies doen...

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 18:51

Janine1990 schreef:
ikke schreef:
Even op http://www.gaspedaal.nl gekeken; er stond zelfs een Volvo 850 tussen binnen dit budget dus niet zeggen dat het er niet is........

Afschuwelijk lelijke auto, zou er dood niet in gevonden willen worden...

En ik denk niet dat het merk dat ik rij synoniem staat voor auto waar je écht in gezien mag worden :P Niet dat men er dood niet in gevonden zou willen worden. Maar het is geen topklasse auto :') Geen wonder ook voor dat geld... Dan moet je nu eenmaal concessies doen...

Ach, je rijdt vast niet rond in een berg onderdelen, omdat een hele auto kopen goedkoper is dan de benodigde losse onderdelen....... :D

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 18:52

ikke schreef:
Ach, je rijdt vast niet rond in een berg onderdelen, omdat een hele auto kopen goedkoper is dan de benodigde losse onderdelen....... :D

Ik ben handig, maar niet zó handig... een hele auto it is.. ;) (zolang hij rijdt)

inverda

Re: wat voor een auto?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-14 01:52

mensen IK BEN VOORZIEN.

er is hier niemand die weet wat ik vervoer en ho zwaar het is!
niemand die weet waar ik met mijn paard heen rijd en welke wegen!
ik kan zelf heel goed nadenken wat wel of niet kan!

maar bokt is alleen nog maar om commentaar te geven op iemand?

maar goed zeuren jullie maar verder, ik weet wel beter en zal op deze site dus ook geen advies meer gaan vragen! want alleen wat jullie zelf hebben is goed en verder doet iedereen alles fout volgens de helft hier op bokt!

gelukkig heb ik meer verstand dan de meesten die op forums reageren, en mijn paarden (dieren) gaan voor alles en beter als dit kunnen ze het niet krijgen!

TOPIC MAG OP SLOT!

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 02:07

:') ....
Niemand probeert hier jou expres commentaar te geven wat niet in jouw straatje past hoor.
Ze denken enkel om de veiligheid van jou en de paarden die je wilt vervoeren achter je auto.
Maar telkens wanneer dit gebeurt, kom jij op de proppen met argumenten die er niks mee te maken hebben :')

Relax. Je zegt een auto gevonden te hebben, nou da's mooi. Ontstip dit topic, adem in en adem uit, en hopelijk kan je veilig de weg op.

inverda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-14 03:56

ja precies eeuhm!

zeker weten!

ag het komt allemaal over als oh ze is 19jaar dus heeft geen verstand.
maar het boeit me niet ik ben gelukkig met de auto hij rijd goed en de trailer ligt er mooi achter en houd nog 210 kg trekgewicht over dus perfect!

inochiyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 12:03

Ik vind het een vreemd topic, ik heb precies het gevoel dat er iets niet klopt.
Zal wel aan mij liggen denk ik :P

Ik ga mee met de rest, vind het niet zo verstandig om met die auto dieren te gaan vervoeren

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 15:53

Nou, TS veel plezier ermee! Aju paraplu!

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 15:56

Achja, zoals TS zegt, ze is 19, dus ze weet het allemaal heel goed. Op een normale toon typen kan ze niet, maar goed. Succes ts!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 19:40

talithalotje schreef:
ja precies eeuhm!

zeker weten!

maar het boeit me niet ik ben gelukkig met de auto hij rijd goed en de trailer ligt er mooi achter en houd nog 210 kg trekgewicht over dus perfect!

Lol, met zo'n auto zou ik alleen een klein karretje met groenafval willen trekken :P

Ik denk wel dat jij de eerste 19 jarige bent die zo ontzettend veel rijervaring heeft dat ze een dergelijke beslissing kan nemen... _/-\o_

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 19:48

talithalotje schreef:
er is hier niemand die weet wat ik vervoer en ho zwaar het is!
niemand die weet waar ik met mijn paard heen rijd en welke wegen!
ik kan zelf heel goed nadenken wat wel of niet kan!

talithalotje schreef:
ja precies eeuhm!

zeker weten!

Volgens mij weten we precies wat je vervoert (let me guess.. een paard? :oo Of op zijn minst een pony ) en we weten zelfs nog precies wat je overhoudt nu :')

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 20:08

Janine1990 schreef:
talithalotje schreef:
ja precies eeuhm!

zeker weten!

Lol, met zo'n auto zou ik alleen een klein karretje met groenafval willen trekken :P

Ik denk wel dat jij de eerste 19 jarige bent die zo ontzettend veel rijervaring heeft dat ze een dergelijke beslissing kan nemen... _/-\o_

_/-\o_ :')

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 20:45

Tjonge, jonge, jonge.........als mijn zoon zo zou reageren heeft hij toch een probleem. Wil je nu echt als volwassen behandeld worden ts?

Natuurlijk weten wij wel wat jij gaat trekken. Meeste hebben hier paarden en paarden heb je in alle maten en soorten.

Iedereen wil zo goedkoop mogelijk rijden, maar dat kan gewoon niet als het veilig moet en binnen de regels.

Je bent 19? Ik rij al langer auto dan jij oud bent. Je moet veel km's maken voor je dit gaat begrijpen en ik zou ook wat meer levenservaring op doen voor je zo durft te reageren. Jij plaatst zelf dit topic.

Maar goed, leer ze, hopelijk wordt je snel een hoop wijzer en dan niet door schade en schande.

Rex_Rolfo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 21:59

Juf, juf, juf, ik weet het *\%/*

BUBBELTJESFOLIE *\o/* *\o/* *\o/*

Om te laten knappen als ts weer eens gestresst is. Was helemaal niet nodig geweest, is er al jaren ook digitaal hoor :)

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 22:39

talithalotje schreef:

900 - 210 = *tromgeroffel* 690kg........

Dat is een verrekt klein ponytje in een zo mogelijk nog kleiner karretje.........

Een miniShet in zo'n Hati enkelas trailer-met-wit-kenteken. Elke andere oplossing kan niet binnen deze getallen.......

Lastig joh, bepalen wat iemand anders aan z'n auto hangt }:)

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 22:43

Boedelbak met mini-shetlandpony :j

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 00:40

Hondenkar!

inverda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-14 02:37

ja daarom mensen gelukkig heb ik teminste nog verstand en oordeel ik niet over anderen. want wat ik niet weet kan ik niet over oordelen!

aangezien niemand weet wat ik vervoer met wat voor gewicht.
niemand weet hoeveel km's ik op de weg heb gemaakt.

maar oordelen kunnen jullie erg goed. maar ik ga me niet verlagen en zo on volwassen als jullie gedragen.

en wat wel en niet mag volgens de wet weet ik heel erg goed!
maar daar heb ik ook hard voor gestudeerd!

meer heb ik er niet over te zeggen!

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 09:00

talithalotje schreef:
ja daarom mensen gelukkig heb ik teminste nog verstand en oordeel ik niet over anderen. want wat ik niet weet kan ik niet over oordelen!

aangezien niemand weet wat ik vervoer met wat voor gewicht.
niemand weet hoeveel km's ik op de weg heb gemaakt.

maar oordelen kunnen jullie erg goed. maar ik ga me niet verlagen en zo on volwassen als jullie gedragen.

en wat wel en niet mag volgens de wet weet ik heel erg goed!
maar daar heb ik ook hard voor gestudeerd!

meer heb ik er niet over te zeggen!

Je bent 19; vooruit, wellicht ben je 20. Als je het heel goed hebt gedaan, heb je twee jaar je rijbewijs.
In de tijd dat ik voor m'n werk veel op de weg zat, deed ik 60.000 - 70.000 km per jaar.
Zelfs als je me dat na gedaan hebt, kom je niet boven 150.000km uit. Sorry, maar dan kom je net gekeken!

Ik weet wel (ik was ook ooit 19) dat je daar op die leeftijd anders tegenaan kijkt en daar is ook helemaal niks mis mee; dat hoort er gewoon bij, maar het is als ervaren chauffeur en techneut wel lachspierstimulerend zoals je het schrijft.
Voor ervaren mensen is het vrij simpel om die info te destileren uit wat je hier post.

Overschatting van wat er kan en vooral van wat je zelf kan, hoort bij je leeftijd. Kun je leuk vinden of niet; lees dit over 10 jaar eens terug, eens kijken of je er dan nog net zo over denkt..........

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 11:39

ikke schreef:
Overschatting van wat er kan en vooral van wat je zelf kan, hoort bij je leeftijd. Kun je leuk vinden of niet; lees dit over 10 jaar eens terug, eens kijken of je er dan nog net zo over denkt..........

Ik mag hopen dat dat eerder is??
Ik ben nog maar 24 en ik denk dat menig Bokker in dit topic ook niet veel ouder is of het rijbewijs veel langer heeft...

TS, je volwassen gedragen zou in dit geval betekenen dat je tenminste toegeeft dat je maar weinig rijervaring hebt...

Choiix

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 11:56

Ben het volledig met ikke eens. Heb zelf nu 6 jaar m'n rijbewijs en ja ik rij een stuk beter dan toen ik 18-19 was, maar om te zeggen dat ik volleerd ben? Ab-so-luut niet. En ik vraag me af of ik dat over 15 jaar wel denk eigenlijk.

210KG trekgewicht over is leuk, maar ik ben heel benieuwd wat er gebeurt als jij een keer ergens rijdt met je combi en er ineens een voetbal de weg op schiet waardoor jij een noodstop moet maken :)

Maar veel plezier met je eerste autootje en veel veilige kilometers toegewenst.

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 12:52

210kg over...
en toen ging het paard gezadeld op de trailer... en er ging nog een hooibaal voorin mee... en een gevuld hooinet... en nog een paar dingen... en hoeveel kg had je toen nog over?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 13:08

Liezel1 schreef:
210kg over...
en toen ging het paard gezadeld op de trailer... en er ging nog een hooibaal voorin mee... en een gevuld hooinet... en nog een paar dingen... en hoeveel kg had je toen nog over?

Die passen niet in een boedelbak hoor...

Irisx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 13:49

Ik ben nu wel benieuwd wat voor autootje je gekocht hebt TS. Wil je dat misschien prijsgeven? Eventueel via PB. Gewoon pure interesse. Niets aanvallends. Maar ben voor een vriendin van mij op zoek naar een auto en wil graag weten of ik niet toevallig een leuke auto vergeten ben.

Ben zelf veel bezig met auto's en -sport.

inverda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-14 02:27

janine1990 scheelt dat we niet allemaal zo zielig omgaan met dieren en ze in een veelste kleine trailer zetten en dan iemand als chauffeur die met 80 over drempels gaat.

maar mooi dat jullie het erover hebben laat iedereen is op de weegbrug gaan staan en kijken wat het weegt want een groot deel is over beladen of houd 10 kg over.

maar goed mensen ik weet wel beter! en ga me niet verlagen wat ik al zei.

maar ik ben blij met de auto en dat is het belangrijkste want moet er zelf in rijden!