Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Choiix schreef:Ik heb alle postcodes die ik ooit ontvangen heb weer eens nagelopen en drie van de personen die ik in het verleden teleurgesteld heb, krijgen in de eerste helft van 2015 toch sneller internet!
Dit geeft weer aan dat regelmatig controleren van haalbare snelheden loont! Wil je weten of er wat mogelijk is voor jou, laat het me dan weten via PB!
Wendy schreef:pmarena schreef:Wat mankeert er aan ADSL dan?
Wij hebben telefoon + internet + TV van CanalDigitaal.
Volgens mij heb ik dat vermeld in de openingspost... snelheid is helaas bij het huis te laag daarvoor, de telefoonlijn is simpelweg te ver van de centrale (en het zal ook niet helpen dat er op de route nog een compleet dorp ligt). Als adsl een mogelijkheid was geweest, dan hadden we dit niet eens overwogen
@calippo: helder verhaal. Betrouwbaarheid was wel goed?
Wendy schreef:Oud topic, maar misschien toch leuk om te melden... ik sloot af met het verhaal dat het met glasvezel nog wel heel lang zou gaan duren... maar uiteindelijk dus toch niet!
Na het gedoe met de gemeente heeft zich een aanbieder gemeld die glasvezel wil aanleggen in het buitengebied. Alleen was daarvoor dus wel de eis dat 50% van de inwoners mee zou doen.
Gisteren is duidelijk geworden dat we die grens gehaald hebbenNa de vakantie beginnen ze met de aanleg, in het voorjaar volgend jaar hopen ze dit af te ronden. Dus toch een fatsoenlijke aansluiting zonder datalimiet voor ons!
Ze zijn op dit moment in meerdere gemeenten bezig, dus wie weet is dit ook iets voor anderen in dit topic om in de gaten te houden
Ben ik even blij dat ik niet gekozen heb voor de sattelietverbinding en alle investeringen die daar bij komen kijken!