Die stapel was..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Apple

Re: Die stapel was..

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 10:00

De kleren die nog wel een keertje mee kunnen leg ik op een stoel in de slaapkamer. Dat blijft meestal wel overzichtelijk, nu ligt daar bijvoorbeeld nog 1 t-shirt (van toen het plots heel warm was) en 1 trui (van toen het plots koud was :+ ).

Spullen die bij de paarden zijn geweest komen niet verder dan de hal. Daar liggen dus de paardenjassen, rijbroek, shirt. Mensen die bij ons op bezoek komen worden dus als eerste geconfronteerd met een flinke stapel paardenzooi :))

miepmiep1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 10:06

Misschien een idee om je kleren gewoon een paar dagen aan te houden. Ben je gelijk van het probleem af.

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 10:08

Niet als TS voor verschillende aangelegenheden verschillende kledij aantrekt.

De kledij waarin ik thuis op de bank hang, is niet hetzelfde als de kledij waarmee ik naar de unief ga, met vrienden uit ga, of naar de weide ga.

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-14 10:10

Precies :')
Ik(en mijn baas ook niet lol) zie het niet zitten om in mijn modderige jeans die vol haar en paardenkwijl zit naar het werk te gaan. evenals ik geen zin heb om in een leuk jurkje/truitje etc naar mijn paard te gaan..
Ik heb inderdaad werkkleding, gewone kleding voor lekker thuis, paardrijkleding en dan nog 'goede' kleding. Dit laatste gaat overigens meestal wel gewoon de kast weer in als ik thuis kom(omdat dat meestal iets is wat je toch maar een paar uur aanhebt en niet/nauwelijks in zweet), tenzij ik ergens ben geweest waar gerookt is want dan vind ik het smerig en krijgt het een enkeltje wasmand :)

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 10:11

Dat zou wel makkelijk zijn, gewoon 1 set kleren en daar alles mee doen :)) Op het werk moeten ze dan maar wennen aan de paardenlucht :))

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 10:14

En die paarden moeten maar eens leren om niet op mijn sjieke jurkjes te kwijlen :+

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-14 10:14

Die fout heb ik 1 keer gemaakt.. Inderdaad een op stal gedragen jeans op die stapel gegooid en er een paar dagen later snel uitgevist voor het werk. En ik me op het werk maar afvragen waar die paardenlucht vandaan kwam _O-

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 10:16

Als je ze nog een keer aan wilt trekken, dat gewoon gelijk doen en geen dagen wachten :P

En niet te moeilijk doen over nette kleren naar de paarden. Draag je het de ene dag voor netjes, de volgende dag naar paard, en dan in de was.

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 10:20

Dat durf ik toch echt niet aan Pmarena... Al mijn spullen was ik op max. 30 graden, en no way dat ik er moddervlekken uitkrijg met die temperatuur. Was ik hoger dan zijn de stofjes of kleurtjes naar de vaantjes.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 10:24

Als je modder er al niet uit krijgt op 30 graden... dat is hier geen probleem hoor :)

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 10:56

Dat lukt hier echt niet. Op katoen of rijbroeken gaat, maar niet op fijne stofjes of jeans :n

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 11:01

Modder krijg ik er probleemloos uit op 30 graden.
Perenkwijl van mijn dochter, dat is killing voor je kleding :+

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 11:15

Als wij ergens veel vlekken op krijgen dan is het wel op onze spijkerbroeken. Sommige vlekken gaan er niet uit (klussen en ponies...) maar modder geeft toch wel de minst hardnekkige vlekken waar we mee te maken krijgen :P

En jeans kan je natuurlijk sowieso wel wat heter wassen, dat is toch geen probleem? :)

Wij gebruiken gewoon Lidl geconcentreerd wasmiddel, doet het prima op lage temperaturen.

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-14 11:47

Op zich doe ik ook niet zo moeilijk over 'goede' kleren, ga ook wel eens in mijn werkkleren naar stal maar die vliegen daarna meteen de was in uiteraard. Maar in mijn 'goede' jurkjes en truitjes met fancy stofjes ga ik echt niet naar mijn paard, die is niet zo zuinig op zichzelf qua modder en ook niet op mij :')

Bralindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 11:48

Ik gooi het op een stoel :+

dorientjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 19:29

Herkenbaar topic. :')

Ik heb een stoel op mijn slaapkamer staan. Daar komen de kleren op die ik nog een dag aan wil (ik doe kleren over het algemeen 2 dagen achter elkaar aan en dan gaat het in de was, behalve broeken: daar doe ik langer mee). Nou ben ik niet zo netjes dus kleren die ik al twee dagen aan heb gehad dump ik ook op die stoel ipv direct in de wasmand. Als ik dan de bonte was doe (1x per week) dan ruim ik gelijk die stoel op.

Mijn paardenkleren gaan ook niet na 1x dragen de was in, maar die wil ik dan weer niet op die stoel hebben want dan gaat de rest ook naar paard stinken. Die gooi ik dan naast mijn stoel op de grond, maar dat is ook irritant want dan kan mijn kledingkast niet meer goed open. :+

Dus als mijn kledingkast dan open moet, dan pleur ik eerst mijn paardenkleren aan de kant. Ik heb nog geen betere oplossing gevonden.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 09:14

Ik heb een staande spiegel van Ikea gekocht waar aan het standaard erachter ruimte is om wat kleren op te hangen. Stuk of 5 a 10 kleding stukken of zo? Simpel even aan een haakje en ophangen en het grootste deel hangt uit het zicht en ik heb een fijne spiegel!

Deze!
http://m.ikea.com/nl/nl/catalog/products/art/00217387/
Laatst bijgewerkt door Shiloh op 27-09-14 09:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 09:29

Dat is een handig ding Shiloh. Ik ga denk maar eens even bij de Ikea kijken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 19:01

Ik leg het gewoon terug in de kast. Als het nog schoon genoeg is om te dragen, mag het best tussen mijn schone was liggen. :+
Meestal heb ik trouwens 2 stapels, links is de stapel met kleding die ik weinig draag en rechts met kleding die ik veel draag. De linkerstapels zijn bijna altijd schoon en gewassen, want die trek ik toch zelden aan. Rechts is altijd een rommeltje, dat zijn de kleren die ik vaak draag. :')

Oh en ik verkleed mij regelmatig 3x op een dag haha, dus ik zou enorm veel was hebben als ik dat allemaal gelijk zou wassen.