Nog maar een paar uur!! Welke Iphone, 6 of 6+? Wie ook?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 20:48

8nnemiek schreef:
Ik zou als grafisch ontwerper echt niet zonder mijn iMac kunnen. En zodra mijn iPhone te oud en te langzaam is komt er een nieuwe. Alles is op elkaar aangesloten; de iMac van mij, die van vriendlief, de iPhone, de iPad.. Agenda's en herinneringen hebben we gedeeld, en binnenkort komen ook de foto's enzo dus op elk apparaat binnen :) Niet alleen een leuke gadget, maar het helpt mij ook om zakelijk gezien alles sneller en makkelijker geregeld te krijgen.

En dat paard, dat heb ik ook :Y) Kwestie van een goedkope stalling zoeken :D
Met een goede telefoon kun je zelfs geld verdienen.. tijd is geld, toch? :Y)

Hoeveel mensen hebben die iPhone of Mac voor hun werk?

En wat betreft die goedkope stalling: kwaliteit is ook belangrijk. En als je boven het maaiveld uitsteekt omdat je een rijwijze hanteert die niet conform de norm is, kun je tegen wat problemen aanlopen.
Ook dat kan opgelost worden. Maar hey, sometimes, you have to pick your fights.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 20:49

MarlindeRooz schreef:
Mijn vader heeft van zijn werk een ipad en een iphone, door zijn functie krijgt hij vaak het nieuwste van het nieuwste (iphone 5s en de ipad 3??) Hem boeit hem niet zo veel maar hij was nooit tevreden met een telefoon tot de iphone!!!

Heeft een collega haar man met auto's, die werkt voor het CBR, mag iedere twee jaar een nieuwe uitzoeken en kan dan de 'oude' tegen een belachelijk lage prijs kopen.

Simbaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-14 20:49

Ik volg wel de meute, maar ik vind het heerlijk!! :D
En de wereld verbeteren doe ik op andere manieren, maar dat vind ik heel offtopic.

Ik ben er nog steeds niet helemaal uit. Ik neig naar de gewone 6, omdat ie waarschijnlijk net in mijn zak past.

Thanks voor alle berichten trouwens!!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 20:50

chelle_dora schreef:
dat doen ze ongetwijfeld ook voor je laptop of je computer. Hup, eruit met dat ding.

Hij hoeft er niet uit. Je hoeft alleen niet met iedere hype mee. Mijn computer is ook 7 jaar oud.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 20:50

KimD schreef:
MarlindeRooz schreef:
Mijn vader heeft van zijn werk een ipad en een iphone, door zijn functie krijgt hij vaak het nieuwste van het nieuwste (iphone 5s en de ipad 3??) Hem boeit hem niet zo veel maar hij was nooit tevreden met een telefoon tot de iphone!!!

Heeft een collega haar man met auto's, die werkt voor het CBR, mag iedere twee jaar een nieuwe uitzoeken en kan dan de 'oude' tegen een belachelijk lage prijs kopen.

Bij hem gaat de andere ipad naar mensen die een lagere functie hebben. :=

_Lisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 20:51

TS gaat toch niet met iedere hype mee omdat ze een nieuwe iPhone wil? Beetje kort door de bocht...

Regendans

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 20:52

Bestel je hem zo meteen ts? :D

Simbaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-14 20:52

Ik ga inderdaad niet met elke meute mee, maar deze keer kan ik het niet ontkennen.
Maar is dat zo erg? Lijkt me niet!

En ja, kan hem om twaalf uur bestellen :D

Cassidy

Re: Nog maar een paar uur!! Welke Iphone, 6 of 6+? Wie ook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 20:53

@ts: Dan wil je je veel plezier wensen met je nieuwe aanschaf. Hoop dat je er heel lang plezier van mag beleven.

Hamsnuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 20:53

Ik heb de iphone 5, daarvoor altijd samsung en ik wou nooooit een apple-product.. Nu ik de iPhone heb wil ik nooit meer anders :') Ben er helemaal verliefd op!

Als ik onmeunig veel geld zou hebben (arme student hier :')), zou ik de iPhone 6 halen, maar m'n 5 is nog niet zo oud dus kan gerust nog een poos er mee verder. :D Zou dan wel voor de gewone 6 gaan, niet de 6+, die is me echt te groot.

Sunshinee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 20:54

leuk hoor!
ben zelf helemaaal geen Iphone persoon.
Mocht dit keer ook eens het nieuwste van het nieuwste en toen een S5 gekozen!
ben er heel erg blij mee en ik wilde ook geen s4 kopen terwijl er weer wat nieuws uit was.
wilde ook eens het nieuwste van het nieuwste, had ik nog nooit gehad hihi.

Vind m ontzettend gaaf mijn telefoon en jij ook veel plezier met jouw nieuwe telefoon!
Ik zou ze alleen wel in de hand willen houden voor je kiest.

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 20:54

Een x aantal mensen zullen inderdaad met de meute meelopen, maar een x aantal mensen ook niet. Ik ben nog niet toe aan een nieuwe telefoon, volgend jaar weer, maar als ik dat wel was, was er ook een Iphone 6 gekomen, en nee niet omdat ik graag met de meute mee loop, maar omdat het kan, en omdat ik Apple een erg fijn merk vindt

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 20:55

Hier ook een macbook pro, iphone 4s en ipod touch. Alles aan elkaar gekoppeld en ook voor werk en school maar om direct een nieuwe veel te dure, niet bepaald vernieuwde iphone te kopen? :') No thank you. Ben heel tevreden met mijn 4s! Wil geen grotere versie van wat ik nu heb :D

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 20:55

Dat stofje wat ze in de telefoons stoppen wordt trouwens ook gewoon weer gerecycled hoor :) Je kan oude telefoons op veel plekken inleveren. Ik heb al een hoop oude telefoons naar het Gaiapark gebracht.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 20:58

8nnemiek schreef:
Dat stofje wat ze in de telefoons stoppen wordt trouwens ook gewoon weer gerecycled hoor :) Je kan oude telefoons op veel plekken inleveren. Ik heb al een hoop oude telefoons naar het Gaiapark gebracht.

Recycling zal nooit alle grondstoffen opleveren voor nieuwe telefoons. Er zullen altijd nieuwe grondstoffen nodig zijn, die hoe dan ook gedolven worden. Waar je door de koop van een telefoon hoe dan ook aan meebetaald. En daarmee indirect een burgeroorlog financieerd.
Alles is met elkaar verbonden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 21:04

Cassidy schreef:
chelle_dora schreef:
dat doen ze ongetwijfeld ook voor je laptop of je computer. Hup, eruit met dat ding.

Hij hoeft er niet uit. Je hoeft alleen niet met iedere hype mee. Mijn computer is ook 7 jaar oud.

Heb je dan ook nog Windhoos XP erop met internet explorerrrrrr?

Ik moet hier een beetje van zuchten. :') Tot aan burger oorlogen aan toe zelfs. Ik zal maar niet vertellen dan in wat voor business ik zit (waar ik overigens mijn hartstikke mooie telefoon aan te danken heb! :D ) want dan denk ik dat je erin blijft...

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 21:05

Het gaat vooral om de stof 'coltan', en van elke oude mobiel kunnen ze de stof hergebruiken voor een nieuwe, dus als iedereen zijn oude telefoon netjes inlevert dan hoeft die stof nauwelijks meer uit de grond te worden gehaald.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 21:06

Door een hoop ellende aan mijn hoofd ben ik een paar weken geleden mijn Samsung S4 kwijtgeraakt. Ik heb nu een IPhone4 te leen,en wil voor geen goud meer terug.De 6 vind ik heel mooi,maar net iets te groot en nog te duur. Ik houd het straks nog even bij de 5 of 5S.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 21:06

chelle_dora schreef:
Ik moet hier een beetje van zuchten. :') Tot aan burger oorlogen aan toe zelfs. Ik zal maar niet vertellen dan in wat voor business ik zit (waar ik overigens mijn hartstikke mooie telefoon aan te danken heb! :D ) want dan denk ik dat je erin blijft...

Je hoeft het niet te vertellen, ik heb er ook ingezeten. Wat je zelf doet mag je zelf weten. Wat ik doe mag ik ook zelf weten. En dat ik dat ventileer op een topic op Bokt mag ik ook zelf weten. Iets met vrijheid van meningsuiting.....

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 21:08

Vrijheid van meningsuiting,niks mis mee,helemaal okee.
Maar laat iedereen lekker in zijn/haar waarde en keuzes.

En niet elke keuze is meteen met de meute of met een hype mee gaan.
Laatst bijgewerkt door Lous op 18-09-14 21:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 21:09

Jammer dat de discussie van wie er een iphone 6 of 6+ gaat kopen is veranderd in een discussie over de iphone en zijn onderdelen. Hadden jullie daar beter geen apart topic over kunnen openen? Dan blijft het overzicht in een dergelijk topic behouden.

Vanacht is de release in Amerika, dan krijgen mensen hem daadwerkelijk geleverd. Ben heel benieuwd naar de ervaringen

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 21:10

Douraque schreef:
Jammer dat de discussie van wie er een iphone 6 of 6+ gaat kopen is veranderd in een discussie over de iphone en zijn onderdelen. Hadden jullie daar beter geen apart topic over kunnen openen? Dan blijft het overzicht in een dergelijk topic behouden.

Vanacht is de release in Amerika, dan krijgen mensen hem daadwerkelijk geleverd. Ben heel benieuwd naar de ervaringen

Vooral of er bugjes inzitten, ben eigenlijk wel benieuwd wat het scheelt aan geld om hem daar te halen? :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 21:12

Is hij hier in NL dan ook al te bestellen dan? Op de apple site zelf staat pas de 26e :=

Ik ga hem niet bestellen, moet nog een jaartje met mijn 5 (vind ik niet erg, is ook heel fijn :D ) mijn man gaat hem wel bestellen, die wil graag de 6 als opvolger vanzijn 4S :j

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 21:13

Daar kost het 504 euro en hier 700...

Je kan er niet toevallig een voor mij meenmen. :))

Douraque

Re: Nog maar een paar uur!! Welke Iphone, 6 of 6+? Wie ook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 21:14

Er komt nog tax bij, in Florida is dat slechts 6%. Alleen dan is hij idd nog steeds veel goedkoper. Ik moet nog weten of hij überhaupt in Nederland gaat werken en of zij hem op voorraad hebben volgende maand