Ook fan van Dominion (heb de uitbreiding Hijs de Zeilen, leuke toevoeging imo, ben nog benieuwd naar Welvaart). Rummikub blijft leuk. En Het betoverde doolhof is toch ook wel weer leuk op z'n tijd
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Lijk op Risk, maar dan moeilijker.
Knoffer schreef:Machiavelli ben ik ook fan van! En De Vorsten van Catan vind ik ook erg leuk voor twee spelers, echt véél leuker dan dat oude kaartspel van Catan. Voor gewoon Kolonisten vind ik Steden en Ridders de leukste uitbreiding tot nu toe.
Ook fan van Dominion (heb de uitbreiding Hijs de Zeilen, leuke toevoeging imo, ben nog benieuwd naar Welvaart). Rummikub blijft leuk. En Het betoverde doolhof is toch ook wel weer leuk op z'n tijd
ben fan van dominion 
wij waren alleen al 4 uur bezig met de uitleg
Jans schreef:Civilization hebben wij ook staan, maar dat is nog best pittig met zijn tweetjeswij waren alleen al 4 uur bezig met de uitleg
wij waren met vijf, één ervaren speler, één iemand die het één keer eerder had gespeeld en drie die het niet kenden.
ik heb echt genoten hahaha
met Civ. (Behalve op de laptop dan). pingu schreef:Jungle speed werd al eerder genoemd,dit is een leuk spel maar je kan er best op letten om de versie met de plastic totem te nemen.de houten totem kan nogal zeer doen aan de vingers.
Foaly schreef:pingu schreef:Jungle speed werd al eerder genoemd,dit is een leuk spel maar je kan er best op letten om de versie met de plastic totem te nemen.de houten totem kan nogal zeer doen aan de vingers.
Of schedels, ramen, muren, televisies of noem maar op... geen spel dat je moet doen met Oma´s porselein in de buurt. En ook niet als je niet bereid bent om bijtend en krabbend met zn tweeën over de grond te rollen over een friggin' totem
Erg leuk maar wel de rubber versie inderdaad!
Ik heb op kamp altijd gespeeld met een houten totem met mijn pubermeisjes, dat is nooit fout gegaan