Nog even een slag duurder haha. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Nog even een slag duurder haha.
Maar ik heb wel een over the top laptop hoor haha, kan er een tablet van maken.
Ga je nog lang plezier van hebben
Succes met sparen!

Helaas vind ik 12.500 euro toch iets te veel, ik zat meer aan max 5000 te denken
Ghostattack schreef:Anoeska, kunnen jullie ook gaming pc's in elkaar zetten? Laptop/desktop maakt niet uit, maar met de beste grafische kaart en processor enz. die mogelijk zijn. Op wat voor een bedrag kom je dan ongeveer? Dan weet ik waar ik voor moet sparen
Edit: Ik zie dat jullie een Monster set hebben staan voor gamersHelaas vind ik 12.500 euro toch iets te veel, ik zat meer aan max 5000 te denken
Ghostattack schreef:Anoeska, kunnen jullie ook gaming pc's in elkaar zetten? Laptop/desktop maakt niet uit, maar met de beste grafische kaart en processor enz. die mogelijk zijn. Op wat voor een bedrag kom je dan ongeveer? Dan weet ik waar ik voor moet sparen
Edit: Ik zie dat jullie een Monster set hebben staan voor gamersHelaas vind ik 12.500 euro toch iets te veel, ik zat meer aan max 5000 te denken
Clevo maakt kwalitatief goede barebones maar ik kom vaker systemen tegen die slecht in elkaar zijn gezet.