Daphne_Uria schreef:ik wil van mn auto aaaaf punt nl
https://forum.www.trosradar.nl/viewtopi ... 6&t=125575
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Daphne_Uria schreef:ik wil van mn auto aaaaf punt nl

Margreet schreef:€1000,00 voor een Seat Arosa van 16 jaar oud met 200k km op de klok??? Denk dat max de helft als vraagprijs een stuk realistischer is.
Het ding heeft voor jou misschien emotionele waarde, maar de handelswaarde is echt een stuk lager.

Margreet schreef:€1000,00 voor een Seat Arosa van 16 jaar oud met 200k km op de klok??? Denk dat max de helft als vraagprijs een stuk realistischer is.
Het ding heeft voor jou misschien emotionele waarde, maar de handelswaarde is echt een stuk lager.
Margreet schreef:FlyAway: als je bijdehand wilt doen, dan is de absolute waarde alleen de oud-ijzer prijs. De rest is extra.
Margreet schreef:Daar mag je je van verslikken, maar kijk wat er nog meer te koop staat voor dat bedrag en zet daar je eigen versleten hokje (ja sorry, maar dat is het helaas echt, ook met "grote beurt" en wat nieuw spul) naast. Het net staat vol met Arosa's die jonger zijn, met minder kilometers en nog goedkoper ook. Wat zou je zelf dan uitkiezen als je 1000 euro mag besteden? Als je geen haast hebt en het je niet uitmaakt dat vaste lasten doorlopen kun je het altijd proberen natuurlijk. Succes met de handel![]()
FlyAway: als je bijdehand wilt doen, dan is de absolute waarde alleen de oud-ijzer prijs. De rest is extra.
fionaf09 schreef:Margreet schreef:Daar mag je je van verslikken, maar kijk wat er nog meer te koop staat voor dat bedrag en zet daar je eigen versleten hokje (ja sorry, maar dat is het helaas echt, ook met "grote beurt" en wat nieuw spul) naast. Het net staat vol met Arosa's die jonger zijn, met minder kilometers en nog goedkoper ook. Wat zou je zelf dan uitkiezen als je 1000 euro mag besteden? Als je geen haast hebt en het je niet uitmaakt dat vaste lasten doorlopen kun je het altijd proberen natuurlijk. Succes met de handel![]()
FlyAway: als je bijdehand wilt doen, dan is de absolute waarde alleen de oud-ijzer prijs. De rest is extra.
Als ik marktplaats neem als richtlijn is een bedrag van €900,00 helemaal niet zo gek om er voor te krijgen hoor![]()
Overigens niet echt aardig dat je hem ''versleten hokkie'' noemt.
[ Afbeelding ]
Troost woorden voor Ferrari - Je bent zo jong als je jezelf voelt jonkie!!![]()
arosa, bouwjaar 2000 een 1.0 motor met 175000 op de teller en de dagwaarde ligt een heel eind onder die 1000 vraagprijs. Wij hebben besloten hem maar op te rijden

(die van ons startte na een maand nog perfect), maar vind het toch wel lekker hem achter de hand te hebben voor het geval dat. Alleen istie nu stuk dus moet ik er eerst weer geld in pompen
Maar kan snappen dat het als student dan meer een onnodige kostenpost zal worden.
Jans schreef:Die van ons komt ook niet meer zo vaak van de parkeerplaats af vanaf vandaag kunnen ze best tegen(die van ons startte na een maand nog perfect), maar vind het toch wel lekker hem achter de hand te hebben voor het geval dat. Alleen istie nu stuk dus moet ik er eerst weer geld in pompen
Maar kan snappen dat het als student dan meer een onnodige kostenpost zal worden.
Op Marktplaats ben je hem wel sneller kwijt denk ik ja, slim om hem daar toch op te zetten!

Konstantine schreef:Voor mij zou het overnemen van mijn zus haar scooter net zo duur uitkomen als mijn (zojuist gekochte) auto nu is... De wegenbelasting voor een scooter is minder, maar de verzekering veel meer.
Vergis je niet in de waarde van zo'n kreng!
Voor dat geld zit ik liever droog, zeker gezien de auto toch niet in de weg staat.
Edit: dit gaat dan wel om een vrij nieuwe merkscooter, de auto in kwestie is een klein lichtgewicht van bijna 20.
, daarentegen geen wegenbelasting en benzine, hij is namelijk volledig electrisch en daardoor ook qua aanschaf net zo duur als een leuk tweedehans autootje