Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

joyce2 schreef:Zow, wat een grote wagen inderdaad! Als je die voorbij ziet komen zou je niet denken dat er een mini huisje in zitMis je de ramen niet? Ik kan er zelf niet goed tegen om lang in een hele donkere ruimte te zitten, ik hou van licht en het kunnen zien van de buitenlucht! Of zitten er ramen aan de achterkant?
Oftewel de deuren recht naar achteren open met dwarsbalk er tussen, tussen balk en camper vlonders en klaar veranda.
Komt door zijn kleurtje. Mijn vader kan er niet rechtop in staan
Dus die leent hem ook niet.
Maar helaas word het en beetje moeilijk met het trekken van een 2 paardstrailer. Dus heb ik voor deze jonge gekozen.
Hij lust alleen wel een slok, 't is een turbo diesel

)
tevens hebben we nog even over onze route zitten broeden. Wij vertrekken 10 augustus
. Leuke fotos zie ik voorbijkomen, gaaf!

Bijna € 30,- voor 1! rolletje van 55 cm breed. Zoek nog maar even verder

) en kwamen bij mensen die heel enthousiast ons gingen demonstreren hoe ze die tent opzetten, ik nog van joh, niet nodig, maar nee, we moesten gaan zitten, zij gingen laten zien hoe makkelijk het ging! Ze hadden alles van gekleurde stickertjes voorzien en een heel dansje hoe ze die tent samen in elkaar zetten
Kreeg zelfs nog een foto mee uit het fotoboek "dan hadden we een beeld hoe de tent er uit zag, makkelijk voor het opzetten" terwijl het echt zo'n simpel vierkant geval was.